• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

omegaN

Jag har gjort ett flertal affärer med @OmegaN och det har alltid fungerat perfekt. Snabba svar, fler bilder om jag har efterfrågat det och post har kommit direkt efter avslutad affär och väl emballerat.

Gör gärna affärer igen om tillfälle ges och rekommenderar honom som säljare och således även goodguy till 100%.

Köpte en SS tavla, snabb leverans och korrekt enligt information. Definitivt en good Guy som jag gärna handlar av flera gånger.

Köpte en Seamaster professional av OmegaN och affären fungerade klockrent. Beskrivning som var klockren och bra kommunikation hela vägen. Kan definitivt rekommendera att köpa av denna medlem.

BADGUY, kan inte rekommendera. Akta om du tänkte gör business med han.

Badguy nja... att man klart o tydligt ställer in vårat så kallade möte kl 14:30 i Stockholm 7timmar innan där du idag har enligt dig 3 klockmöten för liknande ändamål enligt dig. Ställde in pga av att jag har fått ett sent högre bud på klockan 1000eur mer än vad du du max kunde ge för klockan av en privat köpare. priset jag ville ha för klockan i annonsen.

Har blivit beskylld för kontraktsbrott att man håller vad man lovar och att jag hade max 10 min att ta tillbaka allt jag annars skulle jag hamna i Badguy tråden. Så här har ni svaret på denna händelse. vet iaf att jag aldrig! kommer sälja till en klockhandlare.

Trevlig Helg //OmegaN

Senast ändrad:
He thinks my offer couple of hours day before. He accepted my price, we arrange a meeting and when I arrived Stockholm, he cancelled our deal cause somebody gives him better offer. Nothing deadly serious, but can’t trust mans word. So in future if you make some deals with him, remember that words shouldn’t stand.

Tillbaka
Topp