• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omröstning: När upptäcker min fru att jag bytt Rolex?

När upptäcker min fru en lånad GMT på armen?

  • Ikväll söndag

    Röster: 9 13.2%
  • Imorgon måndag förmiddag

    Röster: 4 5.9%
  • Imorgon måndag eftermiddag

    Röster: 25 36.8%
  • Tisdag förmiddag

    Röster: 4 5.9%
  • Tisdag eftermiddag

    Röster: 15 22.1%
  • Onsdag förmiddag

    Röster: 11 16.2%

  • Totala väljare
    68
  • Enkät stängd .

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Väluppfostrad alltså. Här hade det låtit: För helvete. Inte en ny klocka igen. På med gagballen och in i garderoben med dig efter att du diskat och dammsugit.
Precis samma här...:( jag var tvungen att lova att GS:en var mitt "sista klockköp någonsin" (precis som när jag köpte min MM300...) - Fast där ljög jag nog för henne... (Som vanligt)...;)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Härlig tråd och sympatisk hustru. Jag testade också familjen i förra veckan. Frågade till slut min fru hur mycket klockan var, varpå hon plockade upp den nyinkomna från bordet, sa "halv åtta" och lade tillbaks den. Så går det om man tjackar seiko!

Fyraåringen upptäckte den däremot snabbt trots att det var mörkt, "vad bra den lyser, brukar du ha en klocka som lyser så bra?".
 
Topp