• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omröstning Squale Onda Emerald

Vem har recenserat Squale Onda på bästa ärliga sätt samt tagit den bästa bilden

  • @midikem

    Röster: 2 2.4%
  • @curler2

    Röster: 2 2.4%
  • @johnz

    Röster: 0 0.0%
  • @North

    Röster: 2 2.4%
  • @TobiasD

    Röster: 5 6.1%
  • @sirengatto

    Röster: 3 3.7%
  • @thewordfox

    Röster: 0 0.0%
  • @Popolino

    Röster: 1 1.2%
  • @MaBr

    Röster: 6 7.3%
  • @FreakyLeo

    Röster: 32 39.0%
  • @McNulty

    Röster: 0 0.0%
  • @Birchgrove

    Röster: 3 3.7%
  • @KXII

    Röster: 26 31.7%

  • Totala väljare
    82
Nope! :)

Du presenterade en lösning iom @Zackrissonsur.se 's inaktivitet att omröstningen skulle gälla till 08:54 för att det skulle gälla prick en vecka. Alla höll med, och så tog tävlingen slut igår på det satta klockslag du presenterat; 08:54. :)
Det är inte jag som håller i tävlingen. Inget klockslag nämndes av Zackrissons, går man på vad han sa hur man än tolkar det så vann jag då jag hade flest vid midnatt.

Hur som lämnar jag den diskussionen och fogar mig efter vad Zackrissons säger.
 
Det är inte jag som håller i tävlingen. Inget klockslag nämndes av Zackrissons, går man på vad han sa hur man än tolkar det så vann jag då jag hade flest vid midnatt.

Hur som lämnar jag den diskussionen och fogar mig efter vad Zackrissons säger.
Om vi ska vara väldigt petiga så skrev det
Omröstningen pågår till 20200821

Om något pågår till dag X så tar det slut när dag X börjar, annars pågår något till och med dag X. Om vi ska gå på den förklaringen så vann jag med flest röster för ett dygn sedan.

Ja jag håller med om att @Zackrissonsur.se bestämmer över sin egen tävling. Men det gör det ännu konstigare att du tycker det samtidigt som du gärna påverkar tävlingens struktur.
 
Hej
Ursäkta sent svar gällande omröstningen, när jag skapa tråden så valde jag omröstning och tid en vecka så som jag har förstått det så skall det inte gå att rösta efter att tiden har gått ut. Detta borde ju ske automatiskt när jag valt att den skall pågå en vecka, och då kan man rösta tills det inte går längre. Då det är är helt nytt för mig med detta så har jag skickat det vidare till klocksnack för att se om det är så. Måste därför få återkomma gällande detta när jag har fått svar från klocksnack om röstningen avslutas automatiskt när tiden har gått ut.
 
Då har vi diskuterat igenom det här på kontoret och vi gjorde en omröstning om vad vi tyckte var mest rättvist. Just nu vet jag faktiskt inte vem av Er två som är vinnaren då jag inte kommer ihåg. Jag sa en vecka och trodde då att omröstningen skulle ta slut om en vecka exakt. Har kollat på andra sidor som har omröstningar och lägger man upp det på en vecka så tar det slut om exakt en vecka alltså är det 08:54 som gäller. Den som hade mest röster då vinner klockan. Den som kom på andra plats kan få köpa en Squale till självkostnads pris, tyvärr går ju inte just denna modell att beställa genom oss längre men det finns många andra Onda samt andra modeller. Vid nästa passaround skall vi garanterat göra reglerna 100% tydliga från början så att inga missförstånd uppkommer.
 
Då vann jag dåda iom att jag hade flest röster 08:54. Vill tacka @Zackrissonsur.se för anordnandet av passarounden och självklart alla som läst och uppskattat det jag skrivit!

Avslutningsvis delar jag med mig av en liten behind the scenes från skärgårn...
Screenshot_20200826-123017_Gallery.jpg
 
Tillbaka
Topp