Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt passande att slut-tiden ändras precis nu hmmm jag undrar varför......Verkar nog bli midnatt![]()
Ta den, vinner du så vill jag testa en vecka![]()
![]()
Aight! Haha vinner jag så får du självklart testa. Har suktat efter just onda-klockorna och blev lite bitter när jag missade chansen att vara med på detta...Men nu är man med!
... eller 23:59 igårDet var slut 08:54![]()
Nope!... eller 23:59 igår![]()
Det är inte jag som håller i tävlingen. Inget klockslag nämndes av Zackrissons, går man på vad han sa hur man än tolkar det så vann jag då jag hade flest vid midnatt.Nope!
Du presenterade en lösning iom @Zackrissonsur.se 's inaktivitet att omröstningen skulle gälla till 08:54 för att det skulle gälla prick en vecka. Alla höll med, och så tog tävlingen slut igår på det satta klockslag du presenterat; 08:54.![]()
Om vi ska vara väldigt petiga så skrev detDet är inte jag som håller i tävlingen. Inget klockslag nämndes av Zackrissons, går man på vad han sa hur man än tolkar det så vann jag då jag hade flest vid midnatt.
Hur som lämnar jag den diskussionen och fogar mig efter vad Zackrissons säger.
Omröstningen pågår till 20200821
Ja, det är alltså solklart att jag vunnit och borde därmed få klockan!Svaret är ej entydigt med andra ord.