Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ohh, very nice! Grattis till en av mina drömbilarYeah fr 1993 men ombyggd till en 6.0. Vroooom
Klart den får, läckert med vit tavla till orange ring.Får denna vara med och leka också, den är ju lite orange iaf?!? Helnöjd med färgkombinationen på denna![]()
Ta en POwerwalk fick en ny innebörd.Måste ju slänga in några bilder här igen. Får nästan skämmas då det går för långt mellan varven.. Snart dags för orange gummi på PO chronon..
Men inte än!!
Som vanligt frugans tavla som bakgrund..
![]()
Kaffepaus..
![]()
Blått å orange funkar alltid..
![]()
Shit!! Nu blev jag PO sugen.... Får dricka ur G&Tn, sparka katten ur knät och gå ner å byta Dwellern mot POn..
![]()
Haha.. Innan jag satte mig här var jag faktiskt ute å POwerwalkade..Ta en POwerwalk fick en ny innebörd.![]()
Visste inte att den fanns i damstorlek också.Det bidde ett klockbyte efter trädgårdspyssel...
![]()
Sommarfeeling!Omega PO orange wannabe!
Lättare moddad Seiko skx, funkar i sommar?!
![]()
Nice! Sommar personifieradSommarklockan har anlänt! Självklart åkte gummit på direkt.
![]()
Haha ja, lite så.Nice! Sommar personifierad![]()