Åhhh vad petig man är dåDet där är en Ray, inte Mako![]()
Jaja rätt ska va rätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åhhh vad petig man är dåDet där är en Ray, inte Mako![]()
Menade inget illa! Bara för din skullÅhhh vad petig man är då
Jaja rätt ska va rätt!![]()
Det är lugnt! Jag som ska skämmasMenade inget illa! Bara för din skull![]()
Vad ska man kalla detta?
Det där är den ultimata orangea klockan!!! Satan så fin!!!Dags för mig att vara med i den här tråden!![]()
En sådan med orange gummi stod högst upp på listan över sommarklocka. Dock så köpte jag en röd bil så det funkar inte längreDenna får mest handledstid just nu.
![]()
http://www.wrapzone.net/helfolieringEn sådan med orange gummi stod högst upp på listan över sommarklocka. Dock så köpte jag en röd bil så det funkar inte längre![]()
Tack för tipset! Slår Andreas en signal
Håller med!Det där är den ultimata orangea klockan!!! Satan så fin!!!
Är det orange topp på sekundvisaren?! Försökte se det när den där? Låg på Köp å Sälj!!!Får man vara med i tråden..?
![]()
Ja, visst är det orange topp! Och ja, det är den som låg på k/s.Är det orange topp på sekundvisaren?! Försökte se det när den där? Låg på Köp å Sälj!!!
Åh, blir alltid så sugen när jag ser en Plopp.. Hur funkar den i verkligheten?Blev orange gummi på ploppen idag.
![]()
Riktigt fin!! Var inte så lite sugen när jag såg den. Men tyvärr blev det annat som prioriterades på inköpsfronten..Ja, visst är det orange topp! Och ja, det är den som låg på k/s.