Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där blev väldigt bra.Ninjan fick orange kostym idag!!
![]()
![]()
ballt, vad är det för Gummi?Ninjan fick orange kostym idag!!
![]()
![]()
Tackar,flyttade över keepern o låset med blev bättre än borstat.Det där blev väldigt bra.
Lugn o fin nu, blir nog något mindre om du inte kommer och hämtar självÄr det min julklapp 2018!?![]()
Det är väl dags för mig att ta en öl i Helsingborg snart.Lugn o fin nu, blir nog något mindre om du inte kommer och hämtar själv![]()
Tycker jag verkligen!Det är väl dags för mig att ta en öl i Helsingborg snart.![]()
Så jäkla kluven inför den där. Men jag väljer att landa i att den är riktigt cool!
HeheSå jäkla kluven inför den där. Men jag väljer att landa i att den är riktigt cool!
Nästan en vecka utan ny post i denna tråd. Det håller inte mina vänner!!!
Här går jag ”all in”.. Matchar klockan med både tröja och första ”grillvinet” för i år. Hoppas bara det slutar snöa...;-)
![]()
Nån som har druckit Apothic Inferno?
Fastnade för att det legat i whiskeytunnor!! Måste ju va bra??!!
Tänkte inte på den vackra etiketten förrän jag kom hem![]()
Sent om sider kommer klockan också inte bara bilen
Må gott Anders !![]()