• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Orange - We löööve it!! Den orangea superduper-tråden!

Äntligen får jag posta här:)
Jag har länge beundrat din OP @RicVin och velat ha ngn orange klocka. Nu blev en Breitling istället och jag gillar den riktigt mkt.
Ska man förresten ha ngt orange gummi till den eller det svarta originalgummit som man kan köpa till?
9368EB30-2178-4149-B67D-05B1E4B9E784.jpeg

Äntligen får jag posta här:)
Jag har länge beundrat din OP @RicVin och velat ha ngn orange klocka. Nu blev en Breitling istället och jag gillar den riktigt mkt.
Ska man förresten ha ngt orange gummi till den eller det svarta originalgummit som man kan köpa till?
9368EB30-2178-4149-B67D-05B1E4B9E784.jpeg
Snygg!! Kanske blir mycket med helorange band. Kanske ett svart m ngn orange detalj?

Svart original med breitlings viklås är ett vinnande koncept!

Snygg!! Kanske blir mycket med helorange band. Kanske ett svart m ngn orange detalj?

Tror att båda herrarna har rätt. Det blir nog ett original i svart. Gillar faktiskt att det lite kaxigt står Breitling på hela gummit.

Bild från deras hemsida kommer här:

superocean gummi.png

Kan vara så att Breitling har hittat rätt med nya Superoceanserien. En klockserie som tilltalar fler än de mest inbitna hardcore fansen. 44mm är riktigt bra den också. Och 46:an funkar den med då caset är ngn slags pvd så att den inte känns så stor. Priserna känns dessutom rätt.

Tillbaka
Topp