Så stilren! Nu gillar jag den senaste generation (har två 9900), men som många andra anser jag att 2500/3313 hade vissa estetiska egenskaper som gått förlorade i senare generationer.Planet Ocean 2500
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så stilren! Nu gillar jag den senaste generation (har två 9900), men som många andra anser jag att 2500/3313 hade vissa estetiska egenskaper som gått förlorade i senare generationer.Planet Ocean 2500
![]()
Oh, stort grattis! Visst är den bra? Då finns det iaf två på forumet nu, kulÄntligen landade Certina PH 500:an med VDST- Natot, sitter som en smäck på handleden, värmer i höstmörkret.
![]()
![]()
Känslan av att vara 2:a har aldrig tidigare känts så här bra. Grymt band du har där, vad är det, gummi, silicon?Oh, stort grattis! Visst är den bra? Då finns det iaf två på forumet nu, kul
![]()
![]()
Eller hur! Det är gummi, Bonetto Cinturini 295/Zuludiver, supersköntKänslan av att vara 2:a har aldrig tidigare känts så här bra. Grymt band du har där, vad är det, gummi, silicon?
https://www.zuludiver.com/collectio...ucts/zuludiver-295-vintage-rubber-watch-strapDet får bli ett sånt också, var hittar jag det?
Jag tycker de passar alla 3. De är olika, men inget som är direkt bättre eller sämre än något annat. Om jag själv hade haft alla 3 tror jag att det mittersta meshbandet hade använts oftast. Det gick bra ihop med klockans stil.Testar lite band, uppskattar feedback m hiss/diss
![]()
![]()
![]()
Testar lite band, uppskattar feedback m hiss/diss
![]()
![]()
![]()
Grattis! Min 2a gen hälsar.En orange ikon har blivit min
![]()
Fantastisk kombo med orange bezel och blågrön tavla, ursnyggt tycker jag!Vostok Amphibia med orange bezel och armband med orange inslag platsar här, hoppas jag
![]()
Tack! Det blev en julklapp till sonenFantastisk kombo med orange bezel och blågrön tavla, ursnyggt tycker jag!