• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orient 300m

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ok, nu har jag lagt en beställning på en svart 300m på longislandwatch för ca 8000Sek. Någon som har erfarenhet av dom?
Har hört att de scammar skiten ur folk. ;)
Skämt å sido ska man fråga sådant innan man beställer. För referens: Seriouswatches är AD inom EU, skickar snabbt oxh har ibland reakampanjer.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor

Buckshot

Panerai
Update efter ett halvårs ägande; Det finns inget negativt med klockan förutom att jag har lyckats repa det polerade delen. Storlek och vikt märker jag inte längre. Lume är mycket bra, tidshållningen är sämre än quartz men det är förväntat. Jag har fått en del positiva kommentarer på jobbet, typ "Den ser dyr ut".
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Äger en Sat300 och håller med att klockan är riktigt grym! Den är Gedigen och kvalitén är otrolig! Speciellt lumen. Länken och medföljande gummit sitter riktigt bra och skönt runt armen. Men personligen tycker jag att den gör sig bäst på en Obris Morgan. Fet klocka förtjänar ett riktigt fet armband. ;)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Jag har en. Det är en tung dykare i alla dess rätta bemärkelser. Stadig pjäs, tjock, länken är ok men inte mer. Dock rätt trevlig dykförlängingsmekanism. Absolut ett steg upp från tex Seiko Sumo. Haft allt från SKX till PO och i prisklassen är den här verkligen ingen besvikelse i känsla av gedigenhet och kvalitet. Finns du i sthlm får du gärna klämma lite.
DSC02045~2.jpg
20150503_113217~2~2.jpg
DSC02150~2~2.jpg
20150530_134307~2~2~2~2.jpg
Fet-tjock dykare ! Vad kostar en sådan på ett ungefär ?
 
Topp