• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orient Kamasu - en videorecension

Flying Viking

Omega
2-Faktor
Tjena!

Tillbaka med en Orient recension. Denna Orient Kamasu skaffade jag för att personligen kolla vad all "hype" kring denna klocka beror på. Med efter att Seiko slutat tillverka SKX modellerna har det varit hård tävling för vem som gör den bästa dykaren för kring 200-300 EUR/USD. Tycker denna Orient är en väldigt trovärdig konkurrent för titeln av bästa billiga dykarklockan. Väldigt bra specs för priset och storleken är väldigt passlig för en lite klenare handled också. Trots stora antalet positiva saker med denna klocka, berättar jag en rätt så lång lista med klagomål mot slutet av video-recensionen. Det är ju tråkigt om man bara skulle sitta och påpeka dom bra sakerna :) Då förväntar ju sig någon en perfekt klocka ifall de beställer en Orient Kamasu, vilket det givetvis inte är frågan om :)

För de intresserade så låter jag långa video-recensionen gå in på mera detaljer :)

Ha det bra och fråga ifall ni har frågor! (Helst i Youtube kommentarfältet men här passar också!)

Mvh,
Anders

 
Topp