• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Orient Mako XL samt en Rado Golden Gazelle *Rado såld, Kanonpris på Makon*

Daddyeo

Omega
Försöker tunna ner klocklådan lite, så nu säljer jag dessa.

Orient Mako XL blå. 44mm utan krona. Kommer på originallänk. Den har en liten liten repa på glaset annars inget bekymmer med klockan. Rullar på fint och är i riktigt bra skick.

20131211_164252_zpscb008a71.jpg


20131129_105344_1_zpsa9d64b86.jpg


jhii143_zpsfa2b6ede.jpg


1000 kr + frakt. F2F funkar i Stockholm.

NYTT PRIS: 900 kr + frakt.

NYTT PRIS: 800 kr + frakt. Kom igen nu.


Rado Golden Gazelle blå. 36 mm utan krona. Jag har egentligen inte så mycket info kring den här klockan. Uppskruvningen fungerar alldeles utmärkt, bra gångreserv och den har tappat 40 sekunder på en vecka. Den är i fint skick på ytan, nästan felfri. Sitter på originallänk som känns riktigt bra, förutom spännet som är lite risigt.

SÅLD

20131209_222250_1_zps24c6f1ff.jpg


900 kr + frakt. F2F funkar i Stockholm.

NYTT PRIS: 800 kr + frakt.

SÅLD.

Har inte orkat ta några nya bilder, så PMa mig om det är så att ni vill ha fler bilder.
 
Topp