• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Orient President (DayDate)

Virrjet

Omega
2-Faktor
Pris
5500
Returpolicy
Vi löser det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Drar tillbaks denna.. Kärleken har fått nytt bränsle :)

Tjena, uppe till försäljning är klockan jag lovade mig själv att aldrig sälja.. Men lite för mycket blått & stål i lådan och denna får bli den första att lämna.. :/

En automatiskt mästerverk från Orient @ 36mm i det gamla utförandet som idag är väldigt eftertraktad och svårfunna. Ref: 2ev03001dy

Köptes av mig nos, och har använts väldigt sparsamt så skicket är nog bland de bättre.

Orient gjorde en rework på denna klocka där index ersattes av riktigt äckliga fejk diamanter vilket gjorde att de få gamla modeller som fortfarande fanns kvar på ebay/chrono/wus snabbt försvann från jordens yta. Sök lite själv så får ni nog se.. jag vet själv då det tog mig nästan ett år att hitta en till försäljning som inte hade orimligt pris.

Gjorde en snabb sökning och för tillfället verkar de gå för runt 5.5 - 7 på ebay. Så satte priset till 5.5. Är öppen för bytesförslag.. Upp och ner i pris.. (Har du guldvarianten av samma klocka med krämtavla är jag väldigt intresserad)

Sista bilden är en lånad bild från google då mina fotoskills inte är på topp! Återkommer senare med bättre bilder!
87143480_707973949735764_4160746789156159488_n.jpg

LÅNAD!! bild
orient-jpg.730921
 
Senast ändrad:
Topp