• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Orient Ray orange

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Till salu är denna perfekta sommar och badklocka. Inköpt ny av mig för ett knappt år sedan och mycket lite använd. Skicket är så nära nyskick det kan bli och det finns bara några enstaka hairlines. Jag har enbart kört på nato/zulu så länken är helt oanvänd. Går kanon (inom COSC) Levereras som full-set samt med ett extra färganpassat nato

Storlek: 41,5 mm utan krona
Höjd: 13 mm
Bandbredd: 22 mm
Glas: Härdat mineralglas
Verk: Automat
Gångreserv: ca 40 timmar
Vattentålighet: 200 meter


Pris: 1000kr

F2F möjlig i närheten av någon station längs järnvägen mellan Helsingborg-Malmö. Kan även skickas enligt överenskommelse.

Retur inom 48 timmar oavsett orsak på köparens bekostnad under förutsättning att klockan är i det skick den var när den lämnade mig.

Mer bilder finns i orienttråden och på mitt Instagram Ville_Winsta
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Tack KS för annonsplats.
 
Topp