• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis Date Blue 43,5 mm

Watchby10

Basic
2-Faktor
Pris
13.000
Returpolicy
Kommer vi överens om
Bilder Skickat
  1. Ja
En fin Oris Aquis Date med blå urtavla, sunburst, svart bezel och i storleken 43,5mm.
Klockan är uttagen i januari 2021 från svensk AD, så den treåriga garantin är precis utgången.
Den kommer fullset, inkl taggar, låda, kvitto från butiken, cert.
Jag skulle säga att klockan är i väldigt fint skick för sin ålder, utan några dings, men såklart oundvikliga hairliens på de extremt blanka ytorna efter 3 års användning.

Utöver stållänk med all länkbitar, så ingår även ett svart Oris originalgummi med spänne, som har snabbjustering i spännet (nypris 3900 på Oris hemsida).
Gummit har mycket material kvar och kan förlängas upp till 23 cm, så den passar antagligen de flesta handleder.

Gärna affär F2F med medlem med goda referenser, i Gbg-området. Vid ev. frakt så står jag för den.

Vill du veta mer, skicka mig ett dm.

Tack KS för bästa
IMG_5930.jpg
annonsplatsen!!

Bilagor

• IMG_5942.jpg
    IMG_5942.jpg
    417.2 KB · Visningar: 18
  • IMG_5933.jpg
    IMG_5933.jpg
    738.7 KB · Visningar: 16
  • IMG_5936.jpg