- Pris
- 12800
- Returpolicy
- Om något i beskrivningen inte skulle stämma.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej KS-vänner,
Då jag kommit till insikt att jag villhöver något nytt så får denna lämna.
Det som erbjuds är en Oris Aquis Date Relief, fullset + det röda och grå originalgummit.
Uttagen 2019
Härlig grå sunbursttavla som gifter sig fint med den grå vridringen.
Det tillsammans med de olika valmöjligheterna av länk resp. gummi, så är den Perfekt för en fresh sommar-look såväl som under skjortärmen.
Går inom spec och är i jättefint skick. Se bilderna som är en del av beskrivningen. Inga dings eller större repor.
Givetvis finns dock hairlines på polerade ytor och märken från desk-divig på låsen.
43.5 mm men bärs mindre än måtten antyder på grund av designen av bandhornen och länken.
Swish is King.
F2F om du bor i Gävletrakten, men kan även skickas enl. ök med köparen.
Länk till GG-tråd HÄR
Pris: 12 800:- inkl. de två originalbanden.
Tack KS för ett fint forum samt möjligheten att annonsera.
Väl mött
Då jag kommit till insikt att jag villhöver något nytt så får denna lämna.
Det som erbjuds är en Oris Aquis Date Relief, fullset + det röda och grå originalgummit.
Uttagen 2019
Härlig grå sunbursttavla som gifter sig fint med den grå vridringen.
Det tillsammans med de olika valmöjligheterna av länk resp. gummi, så är den Perfekt för en fresh sommar-look såväl som under skjortärmen.
Går inom spec och är i jättefint skick. Se bilderna som är en del av beskrivningen. Inga dings eller större repor.
Givetvis finns dock hairlines på polerade ytor och märken från desk-divig på låsen.
43.5 mm men bärs mindre än måtten antyder på grund av designen av bandhornen och länken.
Swish is King.
F2F om du bor i Gävletrakten, men kan även skickas enl. ök med köparen.
Länk till GG-tråd HÄR
Pris: 12 800:- inkl. de två originalbanden.
Tack KS för ett fint forum samt möjligheten att annonsera.
Väl mött