Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här är ett band jag gjort på beställning till en OrisNågon som har erfarenhet att mecka med Oris aquis tänker då på lättare saker till exempel byta band? Och även om någon lyckats göra något snyggt läder eller Nato band till en sådan?
Skicka gärna bilder på vad ni gjort med dem
Det va snyggt vart köpte du det och vad kostade det?Här är ett band jag gjort på beställning till en Oris
![]()
Göra klockarmband är min lilla hobby, så det är ett band jag gjort till en kund.Det va snyggt vart köpte du det och vad kostade det?
Jaha kan man köpa av dig då alltså? Vad tar du för ett sånt?Göra klockarmband är min lilla hobby, så det är ett band jag gjort till en kund.![]()
Svarat via PM till dig.Jaha kan man köpa av dig då alltså? Vad tar du för ett sånt?
Måste leta lite. Återkommmer!@Jerico specialbeställde ett läder till en Oris han hade för rätt länge sedan nu. Men han har kanske kvar någon bild. Annars tror jag det finns i Oristråden.
Här är ett band jag gjort på beställning till en Oris
![]()
Har letat som bara den med hittade någon som gjorde det förr. Häftigt, håll oss uppdaterade!Det är ingen som har koll på om det finns någon adapter till aquis? Så man kan få på ett Nato. Eller är det kniven som gäller?
Hur går det? Är både nyfiken och köpsugenHåller på att skissa på en prototyp till en Nato adapter nu. Får se hur det slutar.![]()
Hur går det? Är både nyfiken och köpsugen.