• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis

Pris
8500
Returpolicy
3 dagar vid distansköp för medlemmar med minst tre positiva omdömen. Ingen retur vid köp på plats.
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld via Blocket!

Hej på er!

Här kommer min första annons på forumet jag varit beroende av i mer än två år. Problemet med Klocksnack är att man hela tiden vill testa på nya klockor och då behöver jag sälja av av mina nuvarande. Klockan är köpt av AD i oktober 2015 och jag har förlängt garantin med ett år genom att registrera den på Oris hemsida. Garantin går alltså ut 2018-10-14.

Klockan är i fint skick men märken efter användning finns så klart. Mest på låset till armbandet men också ett märke på kronan som jag har försökt att få med på ett foto. Klockans gång justerades av Klockmaster Hansson i oktober 2017 och klockan går efter det ca +2 s/d. Riktigt bra alltså. Trycktest skedde också då.

Jag bor i Göteborg och kan visa klockan för den som är intresserad. Vill ni ha klockan skickad så kan ni i lugn och ro leka med klockan i tre dagar om ni har minst tre positiva omdömen på Klocksnack. Skulle ni inte vilja ha den så är det bara att skicka tillbaka den. Köper ni klockan av mig på plats gäller ingen ångerrätt.

Är det några frågor är det bara att ställa dem.

Tack Klocksnack för det underbara forumet! _DSF8358.jpg _DSF8367.jpg _DSF8361.jpg _DSF8359.jpg
_DSF8358.jpg
_DSF8367.jpg
_DSF8361.jpg
_DSF8359.jpg
 
Senast ändrad:
Topp