• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Small Second 47mm _________**Even more Priced to sell**_________

ironcastle

Patek
2-Faktor
Let´s get this one SOLD!

14% rabatt utlovas mot ursprungligt pris. Nytt pris 7777:- 8100:-

Oris small second 47mm i blått utförande till salu. Uttagen i juni 2011. Skicket är mycket fint. Finns ett märke i vridringsinlägget 7 minuter över tolv. Finns även mindre märken kring skruvarna i länken. Har köpt nya originalskruvar till länken då de gamla var dåliga i gängan. Klockan mäter 47mm över boetten, ca 49mm kronan inkluderad. Detsamma gäller för heliumventilen. Vattentät till 1000m.
Det går att se att spännet varit emot någon skrivbordyta, men det är knappt. Definitivt enkelt att polera bort för den som önskar det. Nu är länken anpassad efter mina 17,5 cm, men det finns 2 extra länkbitar med.
En klocka i toppskick enligt min mening.
Med box, manual, hangtag och garantikort. Pappboxen är i mycket bra skick, dykarhjälmens kvalité är dock inte den bästa. Plasten som den är gjord av blir klibbig i ytan. Den ser kort och gott lite sliten ut.
Bilder och timegraphergång enligt nedan.

Pris: 9.000SEK via Swish eller banköverföring.
Säljes helst F2F i södra Storstockholm (Tullinge med omnejd). Frakt: Möjligt, men bekostas av köparen.
Retur: Inte vid F2F. Däremot möjligt inom 24 timmar om skicket ej motsvarar det som beskrivits ovan. Pengar återbetalas först när klockan i så fall hämtats ut av mig och konstaterats motsvara det skick den var i då den lämnade mig.

IMG_7507.JPG
IMG_7531.JPG
IMG_7537.JPG
IMG_7540.JPG
IMG_7541.JPG
IMG_7542.JPG
 
Topp