magnussons ur i Göteborg säljer för 2,5k med spänneNågon som har tips på någon sida eller butik som kränger gummi till aquis 43mm till bra priser?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
magnussons ur i Göteborg säljer för 2,5k med spänneNågon som har tips på någon sida eller butik som kränger gummi till aquis 43mm till bra priser?![]()
Tackar, hittat här i Sthlm för mellan 2,5 och 2,8 och undrar om det finns något utomlands kanske eller om det bara är att hosta upp här hemma?magnussons ur i Göteborg säljer för 2,5k med spänne![]()
Tackar, hittat här i Sthlm för mellan 2,5 och 2,8 och undrar om det finns något utomlands kanske eller om det bara är att hosta upp här hemma?![]()
Ja det får väl bli så, har lagt upp en annons men tror folk håller dem stenhårt, det ska iaf jag göraOkey! Jag kollade oxå lite på nätet men det ligger runt där, ebay fanns det inte mkt på heller så kände att det är bara o hosta upplägga upp en köpes här på KS kanske kan ge något har sätt några annonser att vissa vill köpa
![]()
Jag gillar den! Tycker det känns som en bra uppgradering, dock inte så stor att det skulle vara värt att byta om man äger en gammal nu!Vad säger panelen om nya aquis?
Tycker själv den ser riktigt vass ut!
Jag gillar den! Tycker det känns som en bra uppgradering, dock inte så stor att det skulle vara värt att byta om man äger en gammal nu!![]()
Kan inte annat än att hålla medNej. Precis. Men väljer jag vid nyköp blir det definitivt den nya![]()
Hej!
Vilken tidsavvikelse har er oris?
Någon som kollat på en timegrapher?
Min går på ca +3,5/dygn
![]()
Dubbelt grattis!!fyllde år i måndags, och hämtade ut en drömklocka till mig själv.![]()
Snyggt! Grattis x2fyllde år i måndags, och hämtade ut en drömklocka till mig själv.![]()
Cool. Har sett ngt liknande till Oris innan. Kommer dock inte ihåg var... Men smart är detBara jag som stört mig lite på att det inte går nyttja Nato på aquis?
Har börjat fila på en lösning. Ska väl försöka ha en prototyp klar snart. Första testet kommer skrivas ut i plast. Sen i skarpt läge blir det rostfritt och polerad/borstad likt orginallänk.
Kommer rymma ett 22mm nato
![]()
Ja det finns på force recon. Dock svart, har häller inte någonstans man kan köpa dom löst. Så går nog fortare att ta saken i egna händer och yxa till ett själv.Cool. Har sett ngt liknande till Oris innan. Kommer dock inte ihåg var... Men smart är det
Helt klart! Och roligare... Du kan nog räkna med några beställningar från forumet också!Ja det finns på force recon. Dock svart, har häller inte någonstans man kan köpa dom löst. Så går nog fortare att ta saken i egna händer och yxa till ett själv.
jag är game!Bara jag som stört mig lite på att det inte går nyttja Nato på aquis?
Har börjat fila på en lösning. Ska väl försöka ha en prototyp klar snart. Första testet kommer skrivas ut i plast. Sen i skarpt läge blir det rostfritt och polerad/borstad likt orginallänk.
Kommer rymma ett 22mm nato
![]()
Det går nog ordna. Blir nog några vändor med prototyper så allt sitter bra.Helt klart! Och roligare... Du kan nog räkna med några beställningar från forumet också!
Kan säkert lösa nån extra om det blir riktigt bra.jag är game!
Vad vill du ha för den?Kan säkert lösa nån extra om det blir riktigt bra.
Vet inte vad den kostar att tillverka än. Sen får jag se hur lång tid det tar med slipning och polering.Vad vill du ha för den?
Äntligen kom det ett packat från England...
4 veckor, men väl värt att vänta på.
Prisvärt jämförd med vad jag hittat i Sverige och Tyskland. 157 pund inkl. frakt.
![]()
Gummi!
![]()
Hälften klart...
![]()
Vansinnigt hur hårt skruvarna satt, men nu är det klart till sommar och bad...
![]()