Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att ha en Oris igen! Första Orisen köpte jag 2007(Divers Titan Chronograph ) sen har det blivit ett gäng under åren.
Tack @JonasGbg
![]()
Riktigt snygg!!!Cotton Candy Sepia, 38mm perfektion
![]()
Just den är detRiktigt snygg!!!
Är det den som finns med bronsarmband också?
Wow! Är du på gång att göra dig av med orissamlingen?Här kommer en till
Säljes - Oris - Oris Diver 65 "Forest green"
Säljer min Oris Diver 65 Forest green. Inköpt 2024-06-21, garanti kvar till 2027-06-21. Klockan är i kanonskick och har knappt några spår av användning. Det sitter ett OEM läderarmband på men Oris orginal stålarmband följer med (se bild, aldrig använts). Givetvis fullset med allt som kan ingå...klocksnack.se
Har ett gäng till på Tradera under namnet Jascar om ni är sugna![]()
Verkligen en av de bättre versionerna av 65an!Den gör sig fint på stranden tillsammans med en öl
![]()
![]()
Wow! Är du på gång att göra dig av med orissamlingen?
Nej inte riktigt
Har över 30st så några får gå och några får stanna
Det var ju många klockor jag använt typ en gång, lite meningslöst att bara ha dom liggande.
Försöker väl gå från att samla till att ha 10-12 jag faktiskt använder.
Så ett 20-25-tal ska säljas och några köpas in.
Har en Oris Translucent Skeleton och en Aquis Source of life på Chrono24 också.