• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ormet

Har köpt en vintage Seiko av Ormet. Helt perfekt allt igenom och klockan bättre än beskrivet. 100% good guy!

Köpt vintage Seiko av Ormet.
Snabbt, smidigt, välpackat och klocka till och med bättre än förväntat!
Rekommenderas!

Köpte en SII i födelsedagspresent till mig själv. Blixtsnabbt hanterat (fick hem den dagen efter) och mest välpackade klocka jag fått hem!
Grymt bra säljare!

Ormet sålde en gammal Citizen Homer Date till mig. Skicket upplevs av mig som bättre än beskrivet, leveransen var pålitlig och kommunikationen trevlig!

Köpte en Seiko på distans av @Ormet
Smidig och trevlig affär, välförpackat och skick precis som utlovat om inte bättre. Rekommenderas!

Senast ändrad:
Köpte en Seiko på distans av @Ormet
Snabb, smidig och trevlig affär, bra förpackat och skick precis som utlovat om inte ännu bättre. Good guy!

Köpte distans en Seiko av Ormet.
Har inte så mycket annat att tillägga än övriga, enkelt, snabbt och smidigt. 100 % good guy!

Köpt på distans - 100% rakt igenom! Snabb kontakt, korrekt beskrivning och snabbt skickat. Instämmer i kören med välpaketerat - nominerar Ormet till KS packmästarepriset :smug:

Köpte en klocka av Ormet. Trevlig kommunikation, snabb leverans och 500kr-mögeldykaren kom förpackad som om det var en 50000kr-klocka. 100% GG!

Handlat vintage Citizen av @Ormet. Allt smidigt och klockan stämde väl med beskrivningen. Han lyckades även hitta en länk han skickade med :) Klar Goodguy!

Tillbaka
Topp