• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Orslow cotton fatigue pants

marw

Silver
2-Faktor
Pris
500kr
Returpolicy
Fri retur en vecka oavsett orsak
Bilder Skickat
  1. Ja
Brukar köpa en del Orslow på ebay och var glad då jag kom över dessa till ett bra pris. De är dock för små vilket jag misstänkte redan innan de kom, vet inte riktigt hur jag tänkte. Mina cykellår gör sig inte bra i dessa. Klipper in text och bilder från ebay. Släpoer dem för 500kr vilket är ett fyndpris och lägre än vad jag lagt ut. Färgen är grå/grön, mossgrön, bra färg som fungerar till det mesta. Midjan är dock 83-84cm när spännet är fullt utsläppt måttet som anges nedan måste vara med spännet åtdraget. Jag är 180 och väger ca 80kg ska dessa passa är du 170-180 och ligger lägre I vikt framförallt har du inga cykellår. Finns i Sthlm men kan skickas. Passar de inte så får du skicka tillbaka dem.
Screenshot_20180716-123005.jpg
s-l500 (2).jpg
s-l500 (3).jpg
s-l500.jpg
s-l500 (1).jpg

Tillbaka
Topp