• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Osäker

Ska jag slå till?


  • Totala väljare
    98

Lowe92

Cartier
Tycker du ska köpa om du gillar den men personligen tycker jag att den blir för vit med den vita vridringen, snyggare med en annan färg där.
 

Mauritz

Rolex
Gillar du den så kör, tycker den ser bra ut dock var förpackningen rätt feminin men den skall du inte bära omkring.
Kanske flickvännen mobbar/provocerar dig bara för att du skall köpa den för att hon sedan skall ta över den:) , man skall aldrig underskatta en kvinnas list.
"Go for it" ingen kommer ihåg en fegis....
 

CyberAndre

Cartier
Går i köptankar. Behöver en klocka med vit urtavla och är kär i Omega. Har sneglat länge på en PO 42mm men det är här problemet kommer in: På diverse sidor stämplas den som damklocka och min tjej mobbar mig när jag berättar vad jag vill ha. Vad säger ni? För feminin för en grizzlybjörn som mig eller acceptabelt?
2015-11-03 16.23.52.png
Huvudsaken är väl att man gillar sin egna klocka. Det är väl du som skall bära den? Om folk har problem med din tilltänkta klocka så kanske de kan prata om det med nån kurator på en vårdcentral. Då slipper du bli belastad, tänker jag.
 

Icaras

Rolex
Konstigt nog blir jag mer sugen nu när dem flesta är anti... Enda nackdelen är att den skulle bli svårsåld senare. Dock inga planer på att sälja mina älskade så det är jämt skägg.
Frågan är om det är svårsåld egentligen, beroende på storlek tror jag det är mångas bättre hälft som skulle vilja ha en... eller? :)
Skulle själv inte köpt den men att tycka den är svinful är väl lite överdrivet.
 
Topp