Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en Monster 696 från 2009, 700 kubik, 72 kusar, termignoni-pipor.Frän hoj!, vad är det för modell?
Edit; och jaaaa, jag ser att det är en "monster"..mer kubikstorlek, årsmodell osv![]()
Räcker en 696? Har kollat på lite olika monster eftersom jag tänkt sälja min ktm 690 sm men vill inte ha nått som är för sömnigt..Tack återigen alla för alla varma ord
Det är en Monster 696 från 2009, 700 kubik, 72 kusar, termignoni-pipor.
Ptjaaa räcker och räcker, jag tycker den är väldigt pigg! Fast har ju å andra sidan inte kört sen jag tog kortet så jag tycker nog det mesta är snabbt=) Kommer säkert tycka den är skitslö i september.Räcker en 696? Har kollat på lite olika monster eftersom jag tänkt sälja min ktm 690 sm men vill inte ha nått som är för sömnigt..
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Haha, ingen risk, vet inte hur man gör. Fast det visste ju inte han heller å andra sidan=) Men jag är en jävel på att slira på kopplingen!Grattis till en av de fränaste bågarna. Kör inte en sådan här på Sveavägen bara
Ptjaaa räcker och räcker, jag tycker den är väldigt pigg! Fast har ju å andra sidan inte kört sen jag tog kortet så jag tycker nog det mesta är snabbt=) Kommer säkert tycka den är skitslö i september.
Men en 696 är typ vad jag har råd att äga utan att försäkringsbolagen ruinerar mig. Att vara 23, man och bo i stockholm är inte särskilt fördelaktigt om man vill äga hoj...
Med tanke på vad vissa bolag vill ha av mig som är 46, man och boende i Stockholm vågar jag inte tänka på vad du får slanta...Att vara 23, man och bo i stockholm är inte särskilt fördelaktigt om man vill äga hoj...
Med tanke på vad vissa bolag vill ha av mig som är 46, man och boende i Stockholm vågar jag inte tänka på vad du får slanta![]()
Grappar, grappar, snart blir ni stoora och köper riktig hojDet blir lite bättre sen när du fyllt 30fast jag kollade på en yamaha r6 sist.. billigaste tänkbara försäkringen låg på 46.000:-.. visserligen helförs. då
betalt hojen på drygt ett år..i försäkringskostnad bara..nice..
Min KTM är billig i jämförelse men har en tendens att hmm..vara lite lätt i framändan, vilket i kombination med en högst bristfällig självkontroll kan ge liknande konsekvenser som några inlägg över mitt visade prov på. En ducati är ju mer "mysåka" helt enkelt, istället för "skrämma livet ur tanter på valfritt hjulåka" vore nog en typiskt bra idé i framtiden!
Tack Micke! Nu är jag övertygad om att det nog får bli en ducce snarast!
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Yes, ska gå med där! Sen får man ju 10% rabatt på försäkringen också=).Härligt! Jag är själv ducatist! Se till att gå med i ducceklubben så du får tillgång till medlemsforumet.
696 är jäkligt snygg i den vita pärlemorsfärgen. Är det termisar på var sin sida om kutsen eller sitter båda på högra sidan?