Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bär sällan jeans men har kört med Nudie länge och funkar
Chinos: Kör i princip alltid Brooks Brothers Milano, men sugen på att testa Incotex
Uddabyxor: Oscar Jacobson
Linnegatan2 plockade hem byxa och storlek de inte ens hade hemma/lager, super service och de bästa byxorna jag ägt! Snart dags att uppdatera lite med mörkare färger och jag vet vem jag ska kontakta @SingularHade en känsla av att du skulle vara bland de första som svara @JakobZ Tack! Funderar också på att testa Incotex. Aning om vilka butiker som har dem inne?
För snål för att slösa pengar på saker som spricker konstant. Ogillar jeans som är alldeles för tjocka till materialet. Har minst sagt vältränade och tjocka lår så varje gång man gör en böjrörelse känns det som det man har på sig ska spricka.
Designmässigt föredrar jag dsquared och balmain men blir mest tiger, jl, zara och skräp.
Har du svårt att sitta stillPå Chinos fronten är det sämre. Garderoben består av Scotch & Soda men antingen har jag sjuk otur eller så är kvalitén kass då de spricker i bakfickornas sömmar. No more..
Har du svårt att sitta still
Har so far inte haft några problem med Scotch & Sodas chinos. Använt i några år nu!