Sjobedan
Silver
Tackar!Åk till Zgander i Hbg. De säljer dondup.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Åk till Zgander i Hbg. De säljer dondup.
Jobbar/jobbade du möjligen på Zgander? Känner igen ditt namn från deras Instagram!Åk till Zgander i Hbg. De säljer dondup.
Jobbar/jobbade du möjligen på Zgander? Känner igen ditt namn från deras Instagram!
Jaha, kul! GTG i butiken?Stämmer! kommer dock vara borta i höst för utbytestermin (är student som jobbar extra) men kommer vara tillbaka i vår.
Jaha, kul! GTG i butiken?
Cargobyxor, någon? Helst avsmalnande mot foten. Ser för jävligt ut annars.
Tack för tips, ska kolla in. Bra att ha som beater-brallor på bygget. Aldrig hört talas om Mason's dock, är det bra grejer?Gillar själv inte modellen men vet att Mason's har några olika cargo-modeller.
Cargobyxor, någon? Helst avsmalnande mot foten. Ser för jävligt ut annars.
Har redan hehe, rätt bekväma om än lite tunna. Så de är sköna på sommaren.Carhartt Aviation.
Har redan hehe, rätt bekväma om än lite tunna. Så de är sköna på sommaren.
"Dumt att banga squats" ?Kör mycket jeans. Oftast från G-Star då butiken där jag handlar har förstått min smak totalt och alltid har rätt kläder till mig.
Har annars lite problem med att hitta bra kläder då jag är "konstigt" byggd. 48 nere och 54 uppe! Dumt att lyfta massa skrot.
"Dumt att banga squats" ?
Jag har ett par Masons, dock vanliga chinos, men jag tycker att de är väldigt sköna dock ganska tunna vilket jag tycker om.Tack för tips, ska kolla in. Bra att ha som beater-brallor på bygget. Aldrig hört talas om Mason's dock, är det bra grejer?
vad hittar man dessa grossmann byxor, hittar ingenstans?Jeansväg bär jag uteslutande LVC. 501 och 505.
Kostymbyxor måttar jag via Munro. Ger bäst resultat och alltid kul att själv få välja tyg.
Chinos har jag prövat runt i en 4-års period utan att ha blivit nöjd. Testat ALLT och inte blivit nöjd förrän nu i våras. Svaret är: GROSSMANN. Tro det eller ej, men gillar man högre midja är grossmann lösningen.
vad hittar man dessa grossmann byxor, hittar ingenstans?
Vad använder du idag som har lite högre midja om man får fråga?Köpte två par för ca 2 år sedan. Ingen rolig finish men bra midja vilket är viktigt för mig. Har ingen aning om hur läget ser ut idag.
Vad använder du idag som har lite högre midja om man får fråga?