• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ot: förslag på halsband.

P-A

Sir Spamalot
Jag har inget ju nu och saknar det väldigt mycket. Tidigare hade jag en ganska tjock kejsarlänk i silver men sålde den.

Vill ha något som inte är riktig lika tjockt men ändå ganska grovt. Gärna med ett juste hänge eller så.

Inte för dyrt så gärna silver eller stål.
Vad har ni för förslag?

skickat med telefonen.
 

Josef B

Bestraffaren
Spencer66 skrev:
En man kan ha tre smycken, klocka, vigselring och tatuering Punkt!

Allt annat är lindrigt sagt oacceptabelt..

Om man är hiphopare eller Mr T, en fet jävla guldkedja. Eller ja, guldkedjor :mrgreen:
kanye_2.jpg


7FEF7FABC5EED95E4D99B9CB5A6A.jpg
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Har inte Målarn en fetinglänk, Målarn?

Jag använder inte halsband men har en guldkedja och två i silver som åker på aldrig.

Ska du inte bara satsa på en vanlig silver?
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Tills för några veckor sedan hade jag Spencers uppfattning om män med smycken, sedan såg jag programmet med Kristian Haagen och insåg att kombon klocka på vänster arm- etno tringeltangelarmband på höger armen kan vara coolt, speciellt om klockan är en Natilus.
 

Pleximannen

Cartier
Spencer66 skrev:
En man kan ha tre smycken, klocka, vigselring och tatuering Punkt!

Allt annat är lindrigt sagt oacceptabelt..

+ 40 tusen miljarder på det. Personligen kan jag dock tycka att vigselring inte är nån fager syn och att den gör sig bäst i ett smyckeskrin :twisted:

Halsband går lika fetbort som alla typer av etniska armband, foppatofflor och andra stilistiska haverier av astronomisk magnitud. En PP Nautilus förändrar ingenting.
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Ot: förslag på halsband.

Spencer66 skrev:
En man kan ha tre smycken, klocka, vigselring och tatuering Punkt!

Allt annat är lindrigt sagt oacceptabelt..

Jadu. Jag har klocka, vigselring och 15tattueringar (ja, de ska bli många fler)

Men jag känner mig naken utan ett grymt halsband.

Det går inte med mågot i läder då jag aldrig tar av mig det, inte ens i duschen. Så därav silver (grov kedja med juste hänge)

Men spence, som här ovan, ifrågasätt chuck norris användande av halsband ;)
skickat med telefonen.
 
Ett sånt här kanske? Kräver bar överkropp men snyggt blir det :?
Du får åka till Papua's huvudjägare om du vill ha tag på ett likadant..
Faller kanske lite på det där med att du vill ha ett i nån sorts metall, men ändå.

bild-25.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Feta halsband, armband i läder eller i gummi med checka meddelande......knälånga shorts....tribals....Thailand.. .....live the dream... Varför inte tatuera ett halsband.....vore ett annorlunda grepp på det hela!!
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Ot: förslag på halsband.

Davvan skrev:
Feta halsband, armband i läder eller i gummi med checka meddelande......knälånga shorts....tribals....Thailand.. .....live the dream... Varför inte tatuera ett halsband.....vore ett annorlunda grepp på det hela!!

Jag ska leva det livet i vinter men inte riktigt än :)

Drt kommer nog att bli en enkel pansarlänk så får man väl hänga på något där sen :)

skickat med telefonen.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det enda snygga (läs accepterbara) halsbandet som finns är "dog tagen" man får när man föds där det står namn och personnummer. Allt annat är sjukt fult och töntigt.
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Ot: förslag på halsband.

Men ni är ju för tråkiga ;)
Mr-t kan ju inte ha fel!

skickat med telefonen.
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Ot: förslag på halsband.

Målarn skrev:
Oroa dig inte.. Jag är på din sida med min halvkilos guldkejsare :D

Det hade jag också gärna haft, men både ekonomin och frun skulle skrika rakt ut! :)

Men det känns bra med stöd! Hehe

skickat med telefonen.
 
Topp