Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grillar med en Weber, tycker de är helt OK. Lätt att tända med tändrör och reglera värmen med spjällen. Har kontroll mätt termometern och den stämmer bra.
På det negativa: locket inte är fäst med gångjärn, samt att gallret inte är i gjutjärn.
Skulle gärna få tag i ett massivare galler till webern, skulle höja den avsevärt.
Så om du inte vill köpa en weber, skulle jag leta efter en likande konstruktion, men med fast lock, samt rejälare galler.
/C
Hey!
Kollade in den fenomenala grillhouse.se, som någon i tråden rekade, tack!
Det finns ju galler! http://www.grillhouse.se/grill-bbq-tillbehor/cig-gjutjarnsgaller-till-57cm-klotgrillar.html
Kol 99% av tiden, vanliga bricketter är skit, tyvärr.
www.grillkol.se har riktigt bra kol och bricketter. Hemkörning och allt, har man tur hittar man deras röda påsar på dollarstore ibland, då har de fått sig en smäll och det är lite mindre bitar i.
När jag grillar lite längre kör jag blandat kol och bricketter.
En liten älg som tog 26 timmar att grilla, 340 kilo kött på grillen.
var 15 minut besprutades hela älgen för hand med vatten och olja!
Kanske inte helt On Topic här, men var köper jag bäst Webers engångstuber med gasol i Spånga/Bromma/Alvik-området? Köpte en Q1000 gasolgrill idag för att komplettera min Weber One Touch, men stolparna skickade med fel jävla gasoltub.
Kanske inte helt On Topic här, men var köper jag bäst Webers engångstuber med gasol i Spånga/Bromma/Alvik-området? Köpte en Q1000 gasolgrill idag för att komplettera min Weber One Touch, men stolparna skickade med fel jävla gasoltub.