• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OT: FS: Canon Ixus 100 IS - SÅLD!

Camo00

Patek
Nytt måndagspris: 390:- skickat!!

Eftersom jag börjat fota med tjejens systemskamera använder jag inte denna längre. Bättre att nån annan får ta schyssta klockbilder med den istället? :)

Canon Ixus 100 IS svart.
En ägare och gott skick.
Medföljder: Laddare, usb-kabel, 4gb minneskort, fodral/väska från CaseLogic samt ett litet bordsstativ.

Saxat från Canon.se:
Egenskaper

  • Superslimmad IXUS-design
  • 12,1 megapixels
  • 3,0x optisk zoom med optisk bildstabilisator
  • Smart auto-läge med teknik för motivigenkänning
  • DIGIC 4
  • Teknik för rörelseigenkänning
  • Teknik för ansiktsigenkänning
  • 2,5 tums PureColor LCD II
  • i-Contrast
  • HD-filmer (1280x720, 30 b/s) och HDMI-anslutning
Den slår de flesta mobilkameror med hästlängder vad gäller bildkvalitet, för Er som undrar... :)

Pris: 550:- skickat. NYTT PRIS: 390:- skickat! (Synd att den bara ligger sysslolös...)

Vid frågor eller bud, kladda gärna i tråden eller PM:a mig!

/ Calle


IMG_1637_zpsddc13182.jpg


IMG_1641_zpsda7b76d4.jpg


IMG_1646_zpsc5d353b5.jpg


IMG_1648_zpsd417c911.jpg


IMG_1632_zps6abf94e3.jpg
 
Topp