• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT. Gissa filmen...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
1993.

En till:

les9FCi.png

Whats eating gilbert grape?

Halloj igen.
Känner igen gubben vilket leder mig till ---- Romeo Must Die

Edit: Igen...fan min webbläsare fastnar på sidor. Ser ut som att jag är på den senaste tills jag skriver =/

Har inte någon möjlighet att googla på bilder, då jag alltid på dagtid använder telefonen... Och anledningen till att jag visste att han var med i filmen var för att jag kände igen de andra.
Tro vad du vill, men jag är en ärlig människa :)

Kära Bergdahl. Detta är enda gången jag kommenterar, sen får du fortsätta hur du vill. Jag kan inte bevisa att du fuskar men:

- Du är 19 år. Oddsen att du ska klara massor av gamla filmer minskar ganska kraftigt.
- Du tar filmer i alla kategorier med bilder som är mycket svåra.
- Du har klarat alla filmer som går att googlesöka när du är aktiv
- Du klarar inte bilder som är mycket mycket lättare på filmer som inte går att söka.
- Dina bilder brukar vara lätta från filmer som de flesta bör ha sett
- Och till sist. Du skrev "Är det "Love, Honour & Obey"? Ray Burdis är med iaf" vilket tyder på att du googlat och sett namnet på filmmakaren och trott att han var med i bilden. Ray Burdis är det väl knappast någon som någon vet vem det är, och knappast någon man vet hur han ser ut då han är en nobody.
Jag står fast vid att du googlar men du får jättegärna fortsätta svara i tråden om du känner dig bättre av det.

Sorry för skräpinlägg i tråden :)

Har inte någon möjlighet att googla på bilder, då jag alltid på dagtid använder telefonen... Och anledningen till att jag visste att han var med i filmen var för att jag kände igen de andra.
Tro vad du vill, men jag är en ärlig människa :)

Skärpning Berg... Du vet folk kommer att strunta att gissa på dina filmer + så kommer dom inte ta hänsyn till dom nya bilderna du postar!!! Inget fusk i huset, tack!!!

Med bilden på roboten borde någon kunna sätta den här :D Hoppas ni såg att det var en ung Leslie Nielsen i parbilden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, den var inte lätt. Kom igen nu, Boris Balkan. Ut med språket och gå vidare med nästa film!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp