• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Handväska/mindre väska för män

Bögslunga är väl en lite väska med handledsrem . Typ
download (4).jpg
EXAKT!!!!!

Icke! Det där är ett mobilfodral.
Slungan bärs i en liten rem runt handleden. Väskan är som en mindre necessär. Typ!!
Såg en del bilder på Italienska fotbollsproffs som bar "slunga" för ngt år sedan. Har inte sett ngn vanlig dödlig man bära ngt liknande sen...70-talet?!
Jag tror mer på ditt uttalande än vad någon kompis sa för 4 år sen, detta ska föras vidare!

Slungan bärs i en liten rem runt handleden. Väskan är som en mindre necessär. Typ!!
Såg en del bilder på Italienska fotbollsproffs som bar "slunga" för ngt år sedan. Har inte sett ngn vanlig dödlig man bära ngt liknande sen...70-talet?!

Men snart så! När jag och @Camo00 är färdiga blir det internationell lansering på grund av EXTREM avundsjuka.

Äntligen!
Någon som styrde upp hisrorieförfalskningen. ;)
Tror faktiskt det var i början av 80-talet de var heta, minns en hästägare på Valla av italiensk (!) härkomst gå omkring med den full med cash.

Ber om ursäkt för det klumpiga ordvalet, men till saken! Jag letar efter smart handhållen väska som rymmer plånbok, iPhone, nycklar och evt snus.
Tips?
Kör denna, inte dagligen men främst då jag flyger en hel del, bra att ha med sig det viktigaste inom räckhåll, också om man har enbart shorts eller jeans och inte vill proppa fickorna . Sedan kan du trycka in en personalisering som aldrig syns men för egen del.
20150911_224314.jpg

Att ha en väska i en rem runt handleden, känns inte så praktiskt. Tycker det är smidigt med något med axelrem, men fannypack regerar!

Tillbaka
Topp