EXAKT!!!!!Bögslunga är väl en lite väska med handledsrem . Typ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
EXAKT!!!!!Bögslunga är väl en lite väska med handledsrem . Typ
Jag tror mer på ditt uttalande än vad någon kompis sa för 4 år sen, detta ska föras vidare!Icke! Det där är ett mobilfodral.
Slungan bärs i en liten rem runt handleden. Väskan är som en mindre necessär. Typ!!
Såg en del bilder på Italienska fotbollsproffs som bar "slunga" för ngt år sedan. Har inte sett ngn vanlig dödlig man bära ngt liknande sen...70-talet?!
Icke! Det där är ett mobilfodral.
Slungan bärs i en liten rem runt handleden. Väskan är som en mindre necessär. Typ!!
Såg en del bilder på Italienska fotbollsproffs som bar "slunga" för ngt år sedan. Har inte sett ngn vanlig dödlig man bära ngt liknande sen...70-talet?!
Jag har den, men min är så extremt tråkig i färgen. Vad kan jag hitta på för att få till det bättre?
Jag har typ denna,med axelrem , har alltid massor papper osv i jobbet så det är smidigt..
Kvalar den in som bögslunga månne ?
Slita !Jag har den, men min är så extremt tråkig i färgen. Vad kan jag hitta på för att få till det bättre?
Äntligen!Icke! Det där är ett mobilfodral.
Men de har ändrat rubriken på tråden så nu är mitt inlägg totalt ologisktDet måste vara något allvarligt fel på mig men det här var det första jag tänkte på när jag såg rubriken.
Kör en klassisk LV-necessär typ denna . Lite det spåret @Ssl är inne på. Jag brukar ha en sådan när jag reser med bara weekendbag. Då slipper man rota efter plånbok och skit som alltid hamnar längst ner inuti en tröja av någon märklig anledning.
Men de har ändrat rubriken på tråden så nu är mitt inlägg totalt ologiskt
Men för tusan...Tur att man aldrig kan ångra sin rubrik.
Från "bögslunga" till "mindre män", STOR risk att någon kommer bli KRÄNKT, detta är ändå Sverige, betänk det
Kör denna, inte dagligen men främst då jag flyger en hel del, bra att ha med sig det viktigaste inom räckhåll, också om man har enbart shorts eller jeans och inte vill proppa fickorna . Sedan kan du trycka in en personalisering som aldrig syns men för egen del.Ber om ursäkt för det klumpiga ordvalet, men till saken! Jag letar efter smart handhållen väska som rymmer plånbok, iPhone, nycklar och evt snus.
Tips?
Fan också!! Den hade ju matchat kanon!!!På riktigt! Den är så rätt!Fanns tyvärr inte några herrväskor i den färgen @RicVin
Kör denna, inte dagligen men främst då jag flyger en hel del, bra att ha med sig det viktigaste inom räckhåll, också om man har enbart shorts eller jeans och inte vill proppa fickorna . Sedan kan du trycka in en personalisering som aldrig syns men för egen del.
28 cm variantenVad är det för size?
28 cm varianten
Kör denna, inte dagligen men främst då jag flyger en hel del, bra att ha med sig det viktigaste inom räckhåll, också om man har enbart shorts eller jeans och inte vill proppa fickorna . Sedan kan du trycka in en personalisering som aldrig syns men för egen del.
OT: kontakta mig ang sub.28 cm varianten