Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det kommer att bero på vilken bank du använder. Men en krona är väl bra, om man för över större belopp.Det kostar väl bara en krona per transaktion eller är jag helt ute och cyklar?
Det kostar väl bara en krona per transaktion eller är jag helt ute och cyklar?
Kanonbra tjänst och även om jag kan tycka att det borde vara gratis så känns det värt kostnaden för att slippa ha med sig kontanter till möte med en främmande person.
Jonazid foliehjälm på!![]()
Håller emot så länge jag kan. Det stör mig något enormt att man lägger en avgift på transaktionerna, när det är bankerna som helst av alla vill slippa kontanthanteringen!! Visst, bankerna är vinstdrivande företag, men eftersom det är helt omöjligt att leva utan att använda sig av deras tjänster, och de dessutom håller ihop mot oss konsumenter, så gör det mig vansinnig...
Personligen ser jag vinst i att använda tjänsten, till det låga priset av 1:- per transaktion.
Om du gör en banköverföring kostar det inget, dock kan det ta några timmar eller en natt beroende på när på dygnet det görs innan pengarna sitter hos mottagaren.
Att då kunna göra ex en klockaffär en söndag och få betalt i realtid är guld värt. Man slipper dessutom gå till banken för att lösa in postväxeln / sätta in cash.
Bra skrivet håller med till fulloHåller emot så länge jag kan. Det stör mig något enormt att man lägger en avgift på transaktionerna, när det är bankerna som helst av alla vill slippa kontanthanteringen!! Visst, bankerna är vinstdrivande företag, men eftersom det är helt omöjligt att leva utan att använda sig av deras tjänster, och de dessutom håller ihop mot oss konsumenter, så gör det mig vansinnig...
Det är sådana som ni som tvingar mig att ränna runt på stan med uppåt tvåhundra 500-lappar i fickan.
Avgiften är några få procent av vad det kostar att parkera bilen en timme, och om ni är så oroliga för storebror bör ni sluta använda internet. Skattesmitare, svartjobbare och rättshaverister är vad ni är!
Betyder det att alla va skattesmitare innan Swish uppfanns ?
Naturligtvis inte, kontanter fyllde en funktion innan det fanns alternativ. Den tiden är nu förbi, och de enda ärliga människorna som inte accepterar det är samma människor som fortfarande kör häst och vagn istället för bil.
Naturligtvis inte, kontanter fyllde en funktion innan det fanns alternativ. Den tiden är nu förbi, och de enda ärliga människorna som inte accepterar det är samma människor som fortfarande kör häst och vagn istället för bil.