• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Hockey VM

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Börjar lite lätt att ruttna på hela VM konceptet. Jag menar man har ett VM varje år där världens bästa spelare inte kan delta. Hur kul skulle det vara att se Fotbolls VM om Spelare i ManU ManC Liverpool, Real, Barca, Inter, MIlan osv inte kunde delta. Och detta varje år! Det är ett skämt att kalla det för VM! Eliten lirar ju fortfarande Slutspel i NHL. Nej VM är lite som Kvalserien i Sverige, de bra lagen lirar slutspel.

Tacka vet jag OS Hockey, NHL pausar ligan, man lirar var 4e år. Vilket leder till lite motivation bland spelarna.

Eller så är jag bara bitter över att Sverige torska första... Nej jag tror faktiskt att det ligger djupare än så!

ON Topic; Tissot sponsrar va? Någon som sett vet vilka klockor matchens lirare får?
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Börjar lite lätt att ruttna på hela VM konceptet. Jag menar man har ett VM varje år där världens bästa spelare inte kan delta. Hur kul skulle det vara att se Fotbolls VM om Spelare i ManU ManC Liverpool, Real, Barca, Inter, MIlan osv inte kunde delta. Och detta varje år! Det är ett skämt att kalla det för VM! Eliten lirar ju fortfarande Slutspel i NHL. Nej VM är lite som Kvalserien i Sverige, de bra lagen lirar slutspel.

Tacka vet jag OS Hockey, NHL pausar ligan, man lirar var 4e år. Vilket leder till lite motivation bland spelarna.

Eller så är jag bara bitter över att Sverige torska första... Nej jag tror faktiskt att det ligger djupare än så!

ON Topic; Tissot sponsrar va? Någon som sett vet vilka klockor matchens lirare får?
Möjligtvis denna
tissot-13353556685121_zpse0aed5ac.jpg
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Låter vettigt, har dock för mig att de körde någon touch variant förra året.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Verkar som att den här skit turneringen börjar ta sig. Skön straffseger mot kanada.
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
Känns skönt att ingen kommer ifrågasätta när jag påstår att Enroth är galet bra målvakt länge.

OT: Han sportar säkert Seiko. ;)
 

Hardy

Thug
pratade om just detta för 20 minuter sen på golfbanan, jävligt ospeciellt när det är så ofta.
 

Josef B

Bestraffaren
Såg Renberg med fru och barn idag på Kungsholmen. Stor jefvel! Ingen klocka, tragiskt..

Helt apropå...
 

TKVF

Panerai
Bättre at Schweiz håller på med klockor och chockad. För lillepluttlandet kommer inte att slå oss i hockey de närmsta åren!
 
V

Viggen

Guest
Grattis till Tre Kronor!!! Nu är det "bara" OS-guldet kvar. :)
 
Topp