jaaaaa jag vet bajs bild men är full och vi har möblerat om inför fest imorgonskåååål
![]()
Bara massa japaner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jaaaaa jag vet bajs bild men är full och vi har möblerat om inför fest imorgonskåååål
![]()
Jag är full men bra med smiley då förstod jag ironinBara massa japaner![]()
Jag är full men bra med smiley då förstod jag ironinenbart HD allt annat skrotas och begravs med ägaren
![]()
![]()
Inte Patek?
Fan Omen, du kan till och med få provköra denFin hoj, får man åka med någon gång?![]()
Haha, man tackar för titelnJag har nu insett att JoberMan är forumets ballasts medlem..Vi snackar muskler, gaddningar, ball hoj och så klart daydaten i guld!
Najjs =)
Du kör...?KS-fika på rosen i vår/sommar!!
Svinfet jonne Jober! Jag måste nog ta steget snart.. Det är väl ok att åka hoj när man närmar sig 40, eller?Måste man verkligen ha hojkort om man är gammal och har kört cross i många många år..?
Nej för fan, jag har bara fått visa kortet när jag kört för fort (körde Hinkley-Trajja tidigare, en Speed Triple). Håller du dig inom rimliga hastigheter så ska du ha bra otur om du fastnar i en kontroll.Svinfet jonne Jober! Jag måste nog ta steget snart.. Det är väl ok att åka hoj när man närmar sig 40, eller?Måste man verkligen ha hojkort om man är gammal och har kört cross i många många år..?
Är det ditt skepp på avatarbilden?Jag vet hur det känns. Gubbfruktanskänslan.
Har själv passerat gubbstrecket, med mariginal, och kör Indian.
Det blir bara bättre med åren, förutsatt att man kör vintage. Jag flyter fram på en Indian Chief 1948.
Slår HD med hästlängder. Indian är ju konstruerad av en svensk gentleman!
Den är feeet! Ser ut att väga som en MB A-class..