• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Incoming

Ministern

Founder
2-Faktor
jaaaaa jag vet bajs bild men är full och vi har möblerat om inför fest imorgon ;) skåååål
u4y2uhej.jpg

Bara massa japaner :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
På med ett svart dragbar-styre också, så ät den fulländad. Originalet kan man ju inte köra med, så bra val! Ibland går billarm i garaget när jag kör iväg med min hoj. :D
 

Ricrob

Patek
Svinfet jonne Jober! Jag måste nog ta steget snart.. Det är väl ok att åka hoj när man närmar sig 40, eller? ;) Måste man verkligen ha hojkort om man är gammal och har kört cross i många många år..?
 
Svinfet jonne Jober! Jag måste nog ta steget snart.. Det är väl ok att åka hoj när man närmar sig 40, eller? ;) Måste man verkligen ha hojkort om man är gammal och har kört cross i många många år..?


Jag vet hur det känns. Gubbfruktanskänslan.
Har själv passerat gubbstrecket, med mariginal, och kör Indian.
Det blir bara bättre med åren, förutsatt att man kör vintage. Jag flyter fram på en Indian Chief 1948.
Slår HD med hästlängder. Indian är ju konstruerad av en svensk gentleman!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Svinfet jonne Jober! Jag måste nog ta steget snart.. Det är väl ok att åka hoj när man närmar sig 40, eller? ;) Måste man verkligen ha hojkort om man är gammal och har kört cross i många många år..?
Nej för fan, jag har bara fått visa kortet när jag kört för fort (körde Hinkley-Trajja tidigare, en Speed Triple). Håller du dig inom rimliga hastigheter så ska du ha bra otur om du fastnar i en kontroll.
Jag hade en ful gammal Yamaha 650 som jag köpte av Spence långt innan jag skaffade kort. Det var på Gotland i och för sig, men blev aldrig tillfrågad om jag hade kort.

Sedan är ju det där med försäkringsskydd om du kör kortlös en helt annan sak, men den frågan kan säkert någon av de mer förnuftsorienterade tråkona på forumet gå loss på :)
 

Ricrob

Patek
Jag vet hur det känns. Gubbfruktanskänslan.
Har själv passerat gubbstrecket, med mariginal, och kör Indian.
Det blir bara bättre med åren, förutsatt att man kör vintage. Jag flyter fram på en Indian Chief 1948.
Slår HD med hästlängder. Indian är ju konstruerad av en svensk gentleman!
Är det ditt skepp på avatarbilden?
 
Topp