• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: JVM 2015

J.Hall

Omega
JVM är i full gång, o i skrivande stund gör ryssarna 1-0 :/

Såg ingen annan JVM tråd här men kan inte tänka mig att jag e den enda som följer detta event? :)
 

J.Hall

Omega
Jaha, o där kom 2-0! Det är ju fan med! Man får inte ge ryssarna något utrymme att skjuta för dem vet ju precis vart dem ska lägga skotten!
 

par

Patek
2-Faktor
Allmänt slappt dåligt spel från Sverige. Massor tappade puckar, slarv osv. De är inte med idag och Ryssland är rätt bra.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Tung match, mycket kladd och dålig fart... Det är bara käbbel!

Killarna har dock gjort en fantastisk turnering i övrigt!
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Allmänt slappt dåligt spel från Sverige. Massor tappade puckar, slarv osv. De är inte med idag och Ryssland är rätt bra.

trodde det var södertälje sk säsongen 14/15 som spelade (vilka jag följer i vanliga fall) idag och inte Juniorkronorna Micke L
Trist, hade kunnat bli en spännande final mot Kanada
 
  • Like
Reactions: par

J.Hall

Omega
SSK :D JA hoppas ni är nöjda med Janne Karlsson? :)

Nä det är inte utan att man var lite stolt att ett litet lag som Karlskrona ändå hade 3st gamla spelare med i Sveriges juniortrupp! :D

Ajja dem får ladda om o se till att bärga bronspengen!
 

J.Hall

Omega
Fruktansvärt dåligt! Vart fan e de stabila, säkra spelet man såg tidigare!
3st går till anfall är sloavakien fortfarande är i vår zon med puck...puckrädda eller målkåta? :p
 

J.Hall

Omega
Nä det gick inte! Fan va tråkigt, men kan inte direkt påstå att det var orättvist! Handlar ju trots allt om att vara bäst när det gäller...
 
Topp