• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT. Klocksnack är otroligt segt och långsamt.

Funkar utmärkt för mig. Ni som har problem - vilken bredbandsleverantör har ni? Ni kanske alla har samma :p
Telenor hemma, Telia på mobilen så tror tyvärr inte det är leverantörsrelaterat.

Edit: nu får jag inte ens använda ikoner.

Screenshot 2021-08-15 at 19.57.31.png

För mig funkar det i regel bra, men av och och till är det väldigt segt med uppladdningen på sidan. Vet inte varför.

Tips är att ta upp detta i Forumbugg/Förslag avdelningen istället för att väcka en 100 år gammal tråd. Större chans att det uppmärksammas och gör forumledningens jobb lite lättare kanske?

Samma här. Bilder laddas inte alltid, notiser laddas inte alltid etc. Har rensat webläsare och testat flera olika nätverk

För mig flyter allt på fint. Sidor och innehåll laddas snabbt.

Om ni har problem underlättar det nog för forumledningen om ni skriver enhet, operativ, browser osv.

Idag rullar det på fint hos mej. Har det gjorts åtgärd eller.. tippar på att de va nå skit som tröga ner servern. Tjäääna! :)

Tillbaka
Topp