• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

MrJL

Omega
2-Faktor
Jag köpte ett par riktigt fina skor från Grenson.co.uk - Gresham som är från deras premiumlinje , dessa har Fitting: F så jag gick upp en storlek till 10 istället för 9 som jag har i Fitting: G.
Tyvärr var de för stora för mig så jag måste sälja dom.
Här kommer produktfoton:
gresham-navy-suede-110535.jpg

gresham-110535_webcomp.jpg

gresham-110535_web.jpg

Och här kommer mina foton:
Bio-2.jpg Bio-3.jpg Bio-4.jpg Bio-5.jpg Bio-6.jpg Bio-7.jpg Bio-8.jpg Bio.jpg
Jag köpte dessa på rea 50% på ordinarie 415£ (inkl frakt).
Jag blir glad om jag får liknande pris då jag har full returrätt.
Skorna finns i Stockholm och affär görs gärna upp F2F så du känner att de passar. Kan självklart skickas men då gäller ej retur, kolla i så fall så att de passar.

Jag har i vanliga fall 44 så dessa är ca 45.

Snabb affär prioriteras då jag har 2 veckors returrätt och skickar tillbaka dom innan dess.
För att vara lite mer konkret. 2000:- och de är dina!
 

Ebbot

Cartier
Någon som har en ok racer cykel till salu runt Gbg området så hojta till.
Typ storlek 57 maxpris 10 papp.
 

Schildfat

Cartier
Här kommer de perfekta kostym/casual/sommar byxorna. HELT NYA OANVÄNDA. Detta är modellen Kieran i storlek 48. Ser helt underbara ut, tyvärr är de lite för små för mig, det blir lite tight om låren men jag får på mig byxan och det känns bra. Men det SER lite tight ut.

Nu är det så att denna byxa är fållad samt att man dragit in benen 1cm ca då de är alldeles för breda annars, i mitt tycke. Brukar du bära storlek 48 så ska dessa sitta perfekt. Jag bär själv 48 men just Kieran är lite tightare än vanligt.

Byxan gick på 1699:- samt skräddaren 890:-. Köp byxan för 850:- fraktat.

Mått:

Fotvidd 31cm
Midja: 86
Längd: 100cm
Inside leg (från tigers hemsida): 79,5 CM

T32145041S_284_main.jpg
Bump :)
 

DrKlocka

Audemars
Pris på en spelare?
Släpper dem inte under 8' tillsammans tyvärr. Riktigt fint skick på båda två. Den ena är väldigt sparsamt använda och ligger i originalkartong.
Mixern är av lite enklare sort. Kan tänka mig sälja paketet på KS för 8,5'. Det kommer att läggas ut dyrare på Blocket och de brukar ju gå ganska fort.
 

Frourez

Omega
Säljes 3st Eton i storlek 38 slim och 1st Stenströms i 38 slim.

Blåa Eton och vita Stenströms är "business" skjortor de två andra är casual. Ärmarna är kortade på den gråa och mäter 85cm. 4cm kortare dvs. Använda mellan 1-4 gånger.


Pris: 1200kr för alla 4.

IMG_0629.jpg
IMG_0630.jpg
IMG_0631.jpg
IMG_0676.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp