• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Landskaps/Natur/Rese/Stadsfoto (Bildtung)

Var fint ute i kväll! Satt och fotade fåglar men kunde inte låta bli att plåta landskap när jag ändå var där....

IMG_6131.jpg

Härligt panorama 80talisten. Lite skeva proportioner på kanterna, men annars väldigt fina färger och skarpt!!

När ja gör panorama försöker jag att hellre ta fler bilder än att ta få med Kort brännvidd! Då slipper man barrel-effekten :)

Snyggt jobbat!

Härligt panorama 80talisten. Lite skeva proportioner på kanterna, men annars väldigt fina färger och skarpt!!

När ja gör panorama försöker jag att hellre ta fler bilder än att ta få med Kort brännvidd! Då slipper man barrel-effekten :)

Snyggt jobbat!
Tusen tack för tipsen! man är ganska så ny med foto, även om ett genuint intresse finns. Men man blir ju bättre och bättre med tiden :)

Kul tråd! Börjar med en bild från förra sommaren, tagen i Boston Public Garden om jag inte minns fel :)
abe2erah.jpg

Tillbaka
Topp