• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: någon som fått tillbaka kulor från Skatteverket?

jandan

Panerai
Nej, inget för mig i år, dock får frun tillbaka... men de pengarna fick jag inte handla klockprylar för :(
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Från att få tillbaka en begagnad speedmaster till att betala in en Sinn. Frun fick betala in dubbelt så mycket, blir en tråkigare semester än planerat.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag ska bara fånga in Glassen och Aqua. Någon som har ett lasso?
Misstänker att resultatet blir något så här med vanilj smak
03a.jpg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Jupp! Funderar på att köpa en till grill.
Klocka blir det ingen ny förrän jag förstått mig på G-shocken jag fick hem idag (och det lär ta tid).
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jupp! Funderar på att köpa en till grill.
Klocka blir det ingen ny förrän jag förstått mig på G-shocken jag fick hem idag (och det lär ta tid).
Väldigt OT men måste bara säga att jag gillar din avatar, har den tatuerad på ena axeln (gjort någon gång i slutet av 90-talt) Grymt band även om de efter 90 talet vart lite så där.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Väldigt OT men måste bara säga att jag gillar din avatar, har den tatuerad på ena axeln (gjort någon gång i slutet av 90-talt) Grymt band även om de efter 90 talet vart lite så där.
Tack! Fast jag måste säga att jag inte riktigt håller med.
Två senaste alstrena (A brief crack of light och Disquiet) är fantastiska och tillsammans med Semi-Detached mina favoriter.
Har stora funderingar på att åka till Finland i September för att se dem (igen) då de inte har några spelningar bokade här.

Själv har jag frågetecknen som bildar ett hjärta från Infernal Love på ena underarmen.

Och för den som undrar så är det de nordirländska rockfarbröderna i Therapy? vi pratar om.
/OT
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
;);)
Tack! Fast jag måste säga att jag inte riktigt håller med.
Två senaste alstrena (A brief crack of light och Disquiet) är fantastiska och tillsammans med Semi-Detached mina favoriter.
Har stora funderingar på att åka till Finland i September för att se dem (igen) då de inte har några spelningar bokade här.

Själv har jag frågetecknen som bildar ett hjärta från Infernal Love på ena underarmen.

Och för den som undrar så är det de nordirländska rockfarbröderna i Therapy? vi pratar om.
/OT
Måste erkänna att jag inte lyssnat på senaste skivan. Har sett de allt för många gånger men vore roligt att se de igen så kanske blir en vända till Finland i höst, är över 10 år sedan förra gången.
Men ska inte spama den här tråden med det.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Drygt 4,5 mil silvertejp på Biltema - det är vad skattepengarna* kan köpa mig.
Men då får @Guskleto all be bra snällt! ;)

*Mina och fruns, får väl tilläggas.
Återstår att se hur pigg hon är på tejp-idén!
 
Senast ändrad:
D

Deleted member 1265

Guest
Drygt 4,5 mil silvertejp på Biltema - det är vad skattepengarna* kan köpa mig.
Men då får [user]Guskleto[/user] all be bra snällt! ;)

*Mina och fruns, får väl tilläggas.
Återstår att se hur pigg hon är på tejp-idén!
Vet inte exakt men tror jag får runt 35 mil tejp
29252.jpeg
tillbaka från skatten.
 
Senast redigerad av en moderator:

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Sorry.
Drygt 45 mil skulle det vara.
Spelar mindre roll eftersom Guskleto är långsam... Nu har de istället tingats av "nytt tak på huset-kontot".

Är faktiskt förvånansvärt okej med att betala in pengar till SKV då jag anser mig ha en rätt okej tillvaro överlag.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Ramlade in redan igår och nu kom klockan som behöver en service så pengarna åker väl iväg lika fort som de kom :D
 
Topp