Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pengarna har trillat in och nu är frågan, vad ska jag göra med mina 2162 kronor? Köpa en bil? Hus? Åka jorden runt?
Har redan sagt att du kan få en rulle silvertejp av mig och för sakens skulle kan jag slänga med en rulle gaffa också men då vill jag inte se att du fegar ut och bangar på siamesprojektetDjefla SKV! Får mina pengar tidigast i augusti. Någon som vill sponsra med silvertejp?
Har redan sagt att du kan få en rulle silvertejp av mig och för sakens skulle kan jag slänga med en rulle gaffa också men då vill jag inte se att du fegar ut och bangar på siamesprojektet
Misstänker att resultatet blir något så här med vanilj smakJag ska bara fånga in Glassen och Aqua. Någon som har ett lasso?
Misstänker att resultatet blir något så här med vanilj smak
Väldigt OT men måste bara säga att jag gillar din avatar, har den tatuerad på ena axeln (gjort någon gång i slutet av 90-talt) Grymt band även om de efter 90 talet vart lite så där.Jupp! Funderar på att köpa en till grill.
Klocka blir det ingen ny förrän jag förstått mig på G-shocken jag fick hem idag (och det lär ta tid).
Tack! Fast jag måste säga att jag inte riktigt håller med.Väldigt OT men måste bara säga att jag gillar din avatar, har den tatuerad på ena axeln (gjort någon gång i slutet av 90-talt) Grymt band även om de efter 90 talet vart lite så där.
Måste erkänna att jag inte lyssnat på senaste skivan. Har sett de allt för många gånger men vore roligt att se de igen så kanske blir en vända till Finland i höst, är över 10 år sedan förra gången.Tack! Fast jag måste säga att jag inte riktigt håller med.
Två senaste alstrena (A brief crack of light och Disquiet) är fantastiska och tillsammans med Semi-Detached mina favoriter.
Har stora funderingar på att åka till Finland i September för att se dem (igen) då de inte har några spelningar bokade här.
Själv har jag frågetecknen som bildar ett hjärta från Infernal Love på ena underarmen.
Och för den som undrar så är det de nordirländska rockfarbröderna i Therapy? vi pratar om.
/OT
Vet inte exakt men tror jag får runt 35 mil tejpDrygt 4,5 mil silvertejp på Biltema - det är vad skattepengarna* kan köpa mig.
Men då får [user]Guskleto[/user] all be bra snällt!
*Mina och fruns, får väl tilläggas.
Återstår att se hur pigg hon är på tejp-idén!