Knät
Basic
Rossi skrev:- James Bond. Nördigt? Visst. Mer nördigt blir det om jag säger att jag tom har studerat James Bondpå högskolenivå samt tagit tjänstledigt för att ha James Bondmarathon.
Har du varit på James Bond Museet i Nybro??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rossi skrev:- James Bond. Nördigt? Visst. Mer nördigt blir det om jag säger att jag tom har studerat James Bondpå högskolenivå samt tagit tjänstledigt för att ha James Bondmarathon.
Vad skådar mitt morgongryniga klocköga, jag ber snällt om massor med bilder på din JLC Memovox i stål med vad som ser ut att vara originalbox...please!Criss Cross skrev:Som av en händelse plockade jag hem mina Starwarsgubbar från mamma idag. Dock har jag en 4 årig sonHär agerar Luke klockvakt med sitt lasersvärd.
Viggen skrev:Jag är klar med mina två raketer, den tredje behöver en ny fallskärm. Den fjärde blir ett komplett hemmabygge som jag bara ännu har på planerings-stadiet.
Esrange watch out!(Klockan: Pulsar G10).
Camo00 skrev:Viggen skrev:Jag är klar med mina två raketer, den tredje behöver en ny fallskärm. Den fjärde blir ett komplett hemmabygge som jag bara ännu har på planerings-stadiet.
Esrange watch out!(Klockan: Pulsar G10).
Spräng inte av Dig fingrarna nu!!![]()
Snårtas skrev:Okej, det här är nördigt...Har i princip alla böcker som Terry Pratchett har skrivit om "Discworld". Extremt torr engelsk humor förpackad i klassisk fantasy.
Detta exemplar signerat av mästaren själv på Blackwell's i Oxford!
Knät skrev:Snårtas skrev:Okej, det här är nördigt...Har i princip alla böcker som Terry Pratchett har skrivit om "Discworld". Extremt torr engelsk humor förpackad i klassisk fantasy.
Detta exemplar signerat av mästaren själv på Blackwell's i Oxford!
Hur stort hus har du? Pratchett har ju släppt hur många som helst i den serien...
Citerar Niklas Natt och Dag:
Jag har vaga minnen av en lunch för länge sedan där sällskapet efter ett besök på bokhandeln diskuterade Pratchetts enorma produktivitet, bara för att på väg tillbaka notera att en helt ny Pratchettbok placerats i den tidigare besökta bokhandelns skyltfönster medan vi varit borta. Den logiska slutsatsen blev att det uppenbarligen tar lika lång tid för Pratchett att skriva en roman som för oss vanliga dödliga att äta en hamburgare.
Viggen skrev:@Josef B - Den där samlingen blir jag avundsjuk på. Det går inte att räkna hur många timmar man själv har spenderat i ungdomsåren med att läsa alla de serier på biblioteket.![]()
Viggen skrev:@Josef B - Den där samlingen blir jag avundsjuk på. Det går inte att räkna hur många timmar man själv har spenderat i ungdomsåren med att läsa alla de serier på biblioteket.![]()
Knät skrev:Viggen skrev:@Josef B - Den där samlingen blir jag avundsjuk på. Det går inte att räkna hur många timmar man själv har spenderat i ungdomsåren med att läsa alla de serier på biblioteket.![]()
Gör det fortfarande, bra sätt att ta en paus från fritidsgården hemma..