• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OT: PS3 slim 250gb

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Blev småbarnsförälder och sedan dess är det oanvänt...:facepalm:

PS3 slim 250 gb
2 handkontroller

6 spel:
-Mirrors edge (skitspel)
-Fight Night 4 (okej efter några öl med polarna)
-NHL 10 (se ovan)
-Top spin 4 (samma som ovan)
-Call Of Duty MW2 (nice)
-Battlefield 3 (nice)

Antar att de flesta vet hur ett ps3 ser ut så bilder känns överflödigt. Skiten är hur som helst i finfint skick och originalkartong och kvitto kan nog letas fram ur garderoben om så önskas

Pris: 1200 pistoler och då går 200 till BCF + valfri frakt
(avhämtning går givetvis bra för då slipper jag paketera eländet!, finns strax utanför Göteborg)

Simma Lugnt
 

calzone

Vacheron
Riktigt bra pris !. BF 3 behöver man köpa en nyckel till för att kunna spela online. Blir det PS4 nu snart ? :)
 

calzone

Vacheron
Självklart finns nyckeln till BF3 med!
Nä, jag har insett att tiden för tv-spel är förbi, nu är jag nöjd om jag kan spela tetris när jag sitter på dass! ;)

Tack köpare och KS!

(BCF har fått sin del av kakan som utlovat)

Så du har alltså inte andvänt nyckeln alldrig kört BF3 online ?. Nyckeln kan enbart andvändas en gång nya påhitt som dom tjänar pengar på :(. Om du exempelvis köper BF3 på gamestop så måste du köpa nyckel för 99 :p
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Sicka jävla svin... osäker på om jag körde online eller inte, såg bara att det låg en nyckel i spelasken nu när jag packade ihop sakerna...
 
Topp