hollow123
Silver
"En vän" dummaste jag hört. Du har ju berättat det för mig!
En vän tipsar mig, jag tipsar dig och övriga forumkamrater män som kvinnor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"En vän" dummaste jag hört. Du har ju berättat det för mig!
Ja, jag är desperat.
Och jag tänkte, vad är det värsta som kan hända?![]()
Funkar denna Jaganata ?
Hon uppfyllde alla krav ja, nu måste jag bara se till att inte säga något allt för dumt
Ha det så kyl, skönt att det löste sigFunkar denna Jaganata ?
Hon uppfyllde alla krav ja, nu måste jag bara se till att inte säga något allt för dumt![]()
Mkt fin! Du ser inte alls galen ut. Ha så kul nu![]()
Så att jaga dejter här går alltså strålande? Men så fort man försöker kränga en oskyldig lite elbas så skiter det sig...
Tuffa killar spelar gitarr. Då får man de snygga brudarna på köpet. Det har Slash sagt.
And it begins.../quote]
And it begins...![]()
Klockan jag kör blir min LLD, daten gillar inte klockor... hon är snygg, bilder kommer komma under kvällen. Eller morgondagen om jag får nappSer bra ut det där!
Men, det som verkligen är intressant här : Vad kör du för klocka, vad har dejten för klocka, hur snygg är hon och kommer det mer bilder under kvällen ? Förslagsvis några innehållande dekolletage (absolut inte ditt) och kvällens ur.
Klockan jag kör blir min LLD, daten gillar inte klockor... hon är snygg, bilder kommer komma under kvällen. Eller morgondagen om jag får napp![]()
Jag kommer absolut köra klockspotting. Detta kan bara bli bra! I värsta fall blir jag full.
Då jag saknar en väst och har helknäppt uniform är det svårt att ha annat än armbandsur. Nu har äntligen bakfyllan börjat släppa, jag var fortfarande full när jag vaknade.Armbandsur på bal? Gör om gör rätt. Antingen utan eller med fickur. Basta.
Denna tråd har jag missat helt.
Om man jagar tjejer här är man desperat! Fick du napp via KS?
Bra att du hade kul igår. Du har definitivt fått många här att lyfta på smilbanden...Men kul hade jag! Och jag hoppas att jag fått någon av er att dra på smilbanden med denna väldigt underliga tråd
Jag vill reklamera min datoranvändning på den här tråden....för lite kulspruta