• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Sökes Baldate!

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Fan meo_swe, upp med en bild på dig i uniform så man har lite material att passa runt!

EDIT: Såg att det löst sig. Skönt. Grattis! Hon uppfyllde samtliga villkor hoppas jag.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Vilken nynna som helst kan ju få ragg på tinder/ badoo/ jobbet / vänner/ krogen. Vad gör du letandes efter tjejer på klocksnack?
 

meo_swe

Audemars
Funkar denna Jaganata ? :D
Hon uppfyllde alla krav ja, nu måste jag bara se till att inte säga något allt för dumt
20141108_205640.jpg
 

meo_swe

Audemars
Ser bra ut det där!
Men, det som verkligen är intressant här : Vad kör du för klocka, vad har dejten för klocka, hur snygg är hon och kommer det mer bilder under kvällen ? Förslagsvis några innehållande dekolletage (absolut inte ditt) och kvällens ur.
Klockan jag kör blir min LLD, daten gillar inte klockor... hon är snygg, bilder kommer komma under kvällen. Eller morgondagen om jag får napp;)
Jag kommer absolut köra klockspotting. Detta kan bara bli bra! I värsta fall blir jag full.
 

M.U

Rolex
Klockan jag kör blir min LLD, daten gillar inte klockor... hon är snygg, bilder kommer komma under kvällen. Eller morgondagen om jag får napp;)
Jag kommer absolut köra klockspotting. Detta kan bara bli bra! I värsta fall blir jag full.

Kör dina bästa raggningsrepliker o dra på charmen så ska du få se att du får napp ;)
 

meo_swe

Audemars
Armbandsur på bal? Gör om gör rätt. Antingen utan eller med fickur. Basta.
Då jag saknar en väst och har helknäppt uniform är det svårt att ha annat än armbandsur. Nu har äntligen bakfyllan börjat släppa, jag var fortfarande full när jag vaknade.
Gårdagen var mycket trevlig, trots en baldate med feber så slutade kvällen med att personalen fick kasta ut oss ur lokalen. Såg väldigt få roliga armbandsur,men var ett par rolexar (bland annat en polis med en 116613) och några pannor.

Det var totalt 7 nationaliteter utom svenskar där. Den längst ifrån var från Sydafrika. Och en Danskjävel som höll tal där ingen fattade något.

tyvärr blev det ingen bild á la Nexus , och i ärlighetens namn gjorde jah annat än att Försöka fota vackra dekoltage. Men några bilder!


20141122_190938.jpg
20141122_203359.jpg
20141122_212240.jpg
20141122_212255.jpg
20141122_203601.jpg
 
Topp