• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Samsung Galaxy 5 cut & paste

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Halloj

Dottern snodde min iPhone 5 så jag var tvungen köpa en ny. Vart en Samsung G5. Nu har jag problem med att klippa och klistra länkar från imgur när jag postar här. Finns det någon vänlig själ som kan förklara för en gammal man hur det går till?

När jag trycker på länken så får jag upp lite ikoner överst med en sax och två dokument som ligger omlott. Har listat ut att det är omlottdokumenten som kopierar. Frid och fröjd så här långt. Men hur får jag in den förbenade länken i mitt meddelande? Trycker jag på en rad utan text så får jag tillbaka samma ikoner men inget händer när jag väljer omlottdoku......

Ska jag sno tillbaka min gamla lur när ingen sover eller finns det någon lösning?

Tack på förhand och den som löser problemet bjuder jag på en öl på storgtg nästa vecka. Om hen är där vill säga :)
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En dubbelklickning på ett ord bör få fram liknande ikoner som på iPhone (de små pluttarna så man kan bestämma vad som ska markeras), därefter markerar du det du vill kopiera, trycker på ikonen för kopiera som du redan funnit och går till inmatningsfältet dör det ska klistras in.. Tryck en gång så att du ser markören, håll därefter inne fingret tills "klistra in" kommer fram.. Tryck på den och vipps... All done!
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Du är en klippa. Syns vi på fredag? Jag kommer ha en televerksorange Helly Hansen och Moonboots. Hojta till isåfall så bjuder jag på en pilsner.

Tackarrrrrrr!
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du är en klippa. Syns vi på fredag? Jag kommer ha en televerksorange Helly Hansen och Moonboots. Hojta till isåfall så bjuder jag på en pilsner.

Tackarrrrrrr!
Vi syns på fredag! Jag är liten, flyger och har orange näbb..ganska enkel att känna igen!

Ser fram emot en bärtz!
 
Topp