Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blir lite rädd när jag ser sånt här, höjder är inte min starka sida.Helgens mission!
![]()
Ser inte så mäktigt ut, men fallen rakt fram är ca 90 meter höga. Vi klättrade en lätt WI4 på två replängder som blev tre eftersom vi fegade. Längst till höger i bild. Börjar med brant is och slutar i ett en kort brant snökamin som leder upp till ett brant snöfält där leden slutar. Firade även på abalakov för första gången. Min partner hade gjort det en gång förut så det blev lite trial and error i mörker och kyla. Vi hade lite för kort skruv så den var inte helt bra, men den höll och vi överlevde!
![]()
Ja, fy fan vad det ser gött ut, har själv inte haft möjlighet att åka på några år då vi fått barn, blir riktigt avis när man ser dessa bilder.Långa toppturer och riktigt branta puderåk är allt som behövs här i livet
![]()
![]()
![]()
Ja visst är det gött, det är någon speciell känsla att arbeta och gå uppför för att nå ett alldeles eget och orört åkJa, fy fan vad det ser gött ut, har själv inte haft möjlighet att åka på några år då vi fått barn, blir riktigt avis när man ser dessa bilder.
Har gjort några bra "hikes" i Österrike, fan vad skönt det var att ha kommit upp och sen sitta och slappa lite och veta vad man har framför sigJa visst är det gött, det är någon speciell känsla att arbeta och gå uppför för att nå ett alldeles eget och orört åk![]()
Härligt, har inte testat Österrike dock men det är nog samma kännsla därHar gjort några bra "hikes" i Österrike, fan vad skönt det var att ha kommit upp och sen sitta och slappa lite och veta vad man har framför sig![]()
Härligt, har inte testat Österrike dock men det är nog samma kännsla därmina bilder är från Italien, vi gick totalt cirka 1700 höjdmeter uppåt den dagen
![]()
fan vad härligt ljus och fina färger det var i den bilden.Äldre bild ifrån lindvallen tror jag, eller tandådalenminns ej
![]()
tack så mycket, den har nog 10 år på nackenfan vad härligt ljus och fina färger det var i den bilden.
letat massor men hittar inge mer, det mesta låg på min dator som blev stulen :/ även klippta filmer. hade varit kul att se idagfan vad härligt ljus och fina färger det var i den bilden.
typ samma här, hade film på när körde som mest park, det var på den tiden när det som gällde var skiva, tyvärr är den bortaletat massor men hittar inge mer, det mesta låg på min dator som blev stulen :/ även klippta filmer. hade varit kul att se idag![]()