Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom var OK! Personligen gillar jag gamla 80-tals affischer. Haha...har också stulit eller rättare sagt lånat GB-gubbar, men vi ställde ut dom i polarnas trädgårdar istället![]()
Fast att ha spritflaskor synligt i hemmet är väl lite WT? Nu när vi ändå är inne på det spåret![]()
Är elektriker till vardagsmen jobbar sällan mot privatpersoner. Så en dimmer borde jag kunna klara av. Dock är det hyresrätt så jag vill inte stöka för mycket med elen.Tycker att ljuset är lika viktigt att tänka på, spelar liksom ingen roll vad du gör med resten av rummet om ljuset är kass. Några meter Hide-a-lite med glödljus, några spottar, dimmer. Lite gamla industrilampor ( eller nyare kopior som är lite billigarefriskt kopplat hälften brunnit... Nä, de flesta klarar av att byta till en dimmer.
Snygga posters.Nu börjar det likna nåt, hittade tre schyssta posters jag ska försöka trycka upp, tror inte antalet samlag kommer skjuta ihöjden men jag får väl skaffa katt eller nåt för att kompensera . Eftersom Apple inte vill att jag ska lägga in bilder ikväll kommer en länk
https://c1.staticflickr.com/9/8324/8106774232_038926e3b2_z.jpg
Förresten spritpennor har vi testat, i en partykåk jag bodde i med två polare. Dock var det på en två meter hög GB-gubbe som vi stal på väg hem från en alltför blöt kväll. Telenummer och snuskiga förslag dominerade den i alla fall. Men kul hade vi.
Tycker du ska kolla min utställning med geometriska koppar-etsningar. På Noels Skånegatan 59 som pågår nu några veckor till.
Jo, men dom uppskattas inte av den som man sover över oss och denna vaknar upp med en orange blinkande kon mitt i sovrummet. Det har jag erfarenhet av...En annan fin-fin inredningsdetalj som släpades hem i unga å blöta år är trafikkoner. Dom med blinkande lampa i toppen förgyller vilken inredning som helst...![]()
Oh mama!! Är personlingen inget fan av budda etc. men geometriska mönster är underbart! har en del tatuerade tom!
Har du någon hemsida eller liknande!?
ATTACH=full]71643[/ATTACH]
Kanske ska du ha något liknande mina tavlor på bifogade bilder. Är köpta av lokal konstnär och inte så dyra.![]()
Tacktrevliga möbler! I stort sett bara klassiker, helt i min smak! härligt!
Jag hoppas du inte gått runt och fotograferat dessa hemma?![]()
Ja för det är supermanligt att vara extremt fokuserad vid vad man själv och andra har på handleden?Det här måste vara den fjolligaste tråden på Ks
Ja för det är supermanligt att vara extremt fokuserad vid vad man själv och andra har på handleden?
Varför detta behov att hävda sig och verka macho macho? Johnny bravo
Den här?Hade jag haft gott med pengar hade jag utan tvekan köpt en tavla från alecmonopoly (instagram).
Okej, ironin framgick inte särskilt bra.Ojojoj Luuugn. Det var ett skämt
Den här?
![]()