• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Välja ipad till dottern?

Smulan

Rolex
Nu kör hon gärna på min air (första gen) och gillar den skarpt. Finns det prisvärda alternativ beg? Skulle en Ipad2 fungera? Om man kör mini vilken ver bör den ha för att kännas lika snabb som min air? Typ?
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
En iPad 2 eller första generationens mini är för slö i dagsläget... Ge henne din nuvarande Air och köp en ny till dig. Win+win

Men som yonsson påpekar, tråden ligger fel...
 

Smulan

Rolex
Medlem sedan snart två år och har missat lifestyle...?
Yonsson my man :)
"Forumdelen för dig som inte bara vill gaffla om klockor. Här diskuterar vi (med minst 50 inlägg) allt det andra som gör livet värt att leva. Det är inte ett OT-forum, det är…Lifestyle..."
Att välja ipad är iaf för mig OT och inte en life style :)
 

Smulan

Rolex
Diskussion
Här diskuterar vi allt om klockor och annat som hör till. Högt i tak och ordet är fritt. Markera gärna sånt som inte är klockrelaterat med OT redan i ämnesraden
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Min 2-åring har tagit över min IPad mini (gen1) och är väldigt nöjd med den. :D
 

Hugii

Audemars
Rätt sjuk utveckling :banghead:
Håller med, med sa min mormor också när TVn kom :)

OnT: Min sån fick sin platta när han var 3år. Nu är han 5 och hackar sönder den :) Kidsen måste bli konkurrenskraftiga sen är det upp till föräldrar att uppfostra barnen.
Jag har förbjudit Pippi och Bamse istället, för där är det rena dumheter (hur kul är det när man kommer tillbaka och det sitter spagetti och köttbullar i taket?). :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
> 22.000 inlägg och har inte lärt sig att vara trevlig ;)
Tror snarare det är tvärtom, efter x-antal inlägg orkar man inte vara så finkänslig längre. Man blir bitter med åren, som en äldre lärare :D

Sjukt att ungar ska behöva ha iPads....
Sjukt är nästan att mina föräldrar bekostade en riktigt fin 486-dator i mitten på 90-talet för 30kkr för att jag och min yngre syster skulle hänga med i tiden. Nu blev det faktiskt så att den lade den grunden för min karriär och var en bra investering. Så den dagen jag skaffar barn kommer de definitivt ha tillgång till moderna tekniska hjälpmedel för informationskonsumering.
 

MrPlow

Rolex
Köp en iPad mini köp ett skal typ:
pro-110.jpg

Bild från internet.
 
Topp