• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT - Vilka är dina totala hjärnsläpp?

John R

Panerai
gruby skrev:
Jag har suttit och garvat konstant nu när jag läst denna tråd!

@John R: det är skönt att det finns, svart på vitt, folk som är minst lika sjuka i huvudet som en själv, du och jag på en GTG och denna tråd kommer att få 20 inlägg till :roll:

En GTG låter trevligt!

/John R
 

Knät

Cartier
JoberMan skrev:
Det dummaste jag gjort (även det på fyllan) var att åka på handräcket till rulltrappan i tunnelbanan. Längst ned stack det upp en liten låda för nödknappen som höften slog i med typ 100 knyck. Hade svårt att gå på en vecka efter att jag nyktrat till.

Ohh.. Den slår jag! Jag skulle (på fyllan självklart) åka rutschkana mellan handräckena på rulltrappan ner till nedre perrongen på t-centralen. Jag träffade också nödknappen, fast med med hälen.. Det riktigt stora problemet var att jag var längst upp när jag gjorde det vilket resulterade i en frivolt rakt ut i rulltrappan, baklänges. Slutresultat: 18 stygn i bakhuvudet, en spricka i en ländkota samt två pajade diskar.. Ja just det, jag blev lite kortare också..

Ett annat berömt hjärnsläpp var i Singulars studentlya när jag skulle bära med en tjej ut på krogen. Jag slängde upp henne på axeln, men hon fortsatte en bit till och damp sedan ner på hans, med glas och koppar fullbelamrade, matbord.. Behöver jag säga att hon inte följde med??

Jag har en diger säck att gräva ur..
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Knät skrev:
[Slutresultat: 18 stygn i bakhuvudet, en spricka i en ländkota samt två pajade diskar.. Ja just det, jag blev lite kortare också..
De där djävla nödknapparna är ju livsfarliga. Säkert någon elak typ som satt dem där för att förhindra åkning. Jag slutade i alla fall efter min smäll.
 
Topp