• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Visa er grillar

maxmol

Panerai
För det mesta ska man ju undvika att vara WT. Men när det kommer till att grilla så är det läge att kasta webern åt sidan och bygga sin egna kombi BBQ och smoker.

pYmKtL1.jpg
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Jag är ledsen grabbar. Men det här är den svenigaste av alla svenebanan trådar som någonsin har existerat... för övrigt är grillning sjukt överskattat, längtar efter höststormarna och regnet så att jag kan få sitta inne och äta utan att få solen i ögonen, bli uppäten av mygg eller frysa i flera timmar. Äter gör man inomhus... utomhus dticker man öl och kedjeröker. och nu tror jag att tandskyddet ska in...
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Jag är ledsen grabbar. Men det här är den svenigaste av alla svenebanan trådar som någonsin har existerat... för övrigt är grillning sjukt överskattat, längtar efter höststormarna och regnet så att jag kan få sitta inne och äta utan att få solen i ögonen, bli uppäten av mygg eller frysa i flera timmar. Äter gör man inomhus... utomhus dticker man öl och kedjeröker. och nu tror jag att tandskyddet ska in...
Prova grilla något annat än dennis hotdogs och färdigmarinerad flintastek så kanske du får en annan åsikt...:D
 

MagnusL

Omega
En Weber Spirit på balkongen.
image.jpeg

På landstället har jag en Weber 57cm klotgrill och en störta Genisis Gasol.
Grilla är kul. :)
image.jpeg
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
20120907_182000.jpg

2 grillar och en rök. Hittade bara en bild innan uteköket kom upp.
Är Napoleon rakt igenom och min favorit är drt stora kolgrillen i mitten. Ärven om gasol är smidigt så gillar jag kol bäst.
 
Topp