SSL
Guld
Struntprat. Jag har godkänt alla. Kolla ditt spamfilter.
Edit: i värsta fall har jag råkat trycka fel. Sök igen.
Redan kollat. Skitstövel. Ok söker igen
Edit: användarnamnet och eposten används redan
![Arghh :arghh: :arghh:](/styles/baisik/xenforo/smilies/arghh.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Struntprat. Jag har godkänt alla. Kolla ditt spamfilter.
Edit: i värsta fall har jag råkat trycka fel. Sök igen.
Edit: användarnamnet och eposten används redan![]()
JAG KOM IN! Hurra!![]()
Har du en dubbelgångare?Redan kollat. Skitstövel. Ok söker igen
Edit: användarnamnet och eposten används redan![]()
Har du en dubbelgångare?
Bara en tidsfråga, nästa stora hype.Svampsnack...? jabla
Det här kan bli något riktigt riktigt stort!
Du har uppenbarligen aldrig varit i Wisconsin.Amerikansk ost? Det forumet borde ju stängas ned och ersättas med typ riven ost eller färdigskivad ost.
Amerikansk ost? Det forumet borde ju stängas ned och ersättas med typ riven ost eller färdigskivad ost.
Du har uppenbarligen aldrig varit i Wisconsin.
Snart påstår du säkert att franskt smutsvin är bra också.
Var inte så negativ och boka en flygbiljett till andra sidan Atlanten så kan du botanisera lite och se att det finns en hel del riktigt bra ostar där. Lika larvigt som att tro att all amerikans öl smakar som Bud.
Hehe, faktiskt aldrig varit i Wisconsin.
Franskt vin är det bästa vinet.
Mitt intresse för ostar är inte så stort, skulle säga att det är väldigt litet. Äter bara simpel ost![]()
Nästa år kommer jag starta kexsnack.se, som ett komplement.
SÅ jäkla bra! 5 Holländska ostar av 51
Härmed införs den 51-gradiga skalan för betyg här på klocksnack.
Tackar! Bilden är inte min men texten har jag skrivit. Den har varit med ett bra tag nu, den ölflaskan är avslagen sedan längeJag älskar din profilbild, den är något av det bästa jag har sett. Texten till är klockren. Har du gjort den själv så hoppas jag du jobbar med marknadsföring eller digital teknik, där hör du hemma![]()
Härmed införs den 51-gradiga skalan för betyg här på klocksnack.
Om 5 av 51 är "SÅ jäkla bra!", vad är då 51 av 51?
Ser fram emot avdelningen där man kan byta sina ex-kex.Nästa år kommer jag starta kexsnack.se, som ett komplement.