IckeDet kan väl vara så att gångreserven som utlovas är det spann inom vilket korrekt tid garanterat hålls, medan eventuellt "extratid" på fjädern kan ge tidsavvikelser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
IckeDet kan väl vara så att gångreserven som utlovas är det spann inom vilket korrekt tid garanterat hålls, medan eventuellt "extratid" på fjädern kan ge tidsavvikelser.
Jag har förstått det, det jag tycker är märkligt är att den tydligtvis gör det trots att den är 29 år gammalDet är inte ovanligt att drivfjädern levererar kraft i några timmar utöver vad tillverkaren specificerat. Det är bara att tacka och ta emot
Vänligen
Forumets undersköterska
Summan av kardemumman är att Rolex = good shit !Drog upp fruns lady datejust från -85. Gick 44 timmar. Tappade 5sec. Positivt förvånad jag med